Konspirasi Di Sebalik Serangan World Trade Center

highlander

Senior
Joined
Sep 25, 2008
Messages
1,670
Points
38
Salam semua. Aku sebenarnya dah lama dah nak bukak satu topik nie. Pikir punya pikir ada baiknya untuk diperbincangkan cara sihat dengan korang semua satu konspirasi yang tidak penah abes untuk dirungkaikan.

Topik nie dah lama dah, tapi....aq dengan yakin dan konfidennya ramai yang dikalangan korang yang masih tidak tahu lagi kisah di sebalik serangan 11 September ke atas WTC. Act.....Badan-badan bebas luar negara banyak yang telah menyiasat dan merungkai kisah disebalik siri serangan 11 September.

Jom kita ikuti gambar-gmbar saat-saat WTC diserang supaya dapat mengimbau kembali cerita dan kisah ini.....Chewahhhh.


Sejak daripada itu, umat Islam sering dijadikan 'kambing hitam' dalam sebarang bentuk keganasan yang berlaku di ats planet yang kita cintai ini. Pastu timbul plak istilah 'Islamofobia'.

So...pe pandangan korang????:)
 
Last edited:

highlander

Senior
Joined
Sep 25, 2008
Messages
1,670
Points
38
betul3x, nak tau jugak teori konspirasi dari KampungBoy. Pastu baru la boleh berbincang. :)
emet & aku>>>Aq bukan nak mendedahkan pe2 pun.

Act...aq lebih suka berkongsi dan berbincang serta bertukar-tukar pendapat supaya ahli WC terutamanya dapat tahu menilai kisah di sebalik serangan 11 September ke atas WTC.

1) Agaknya bagaimana mereka boleh mengatur strategi di mana pada masa kejadian tiada seorabg pun staff yahudi berada di Bangunan WTC. Adakah secara kebetulan???? Lu pikir r sendiri....Hehe2 jus kiding

2) Pastu selepas kejadian runtuhan WTC, Amerika mendapat plak pampasan sehingga mencecah USD 1 bilion. Padahal kos asal membina WTC dulu hanya kira-kira USD450 juta.
Siap untung lagi. Hai....men runtuh2 bangunan boleh bwat duit rupanya.:)

3) Badan perisikan luar telah mendedahkan runtuhan WTC adalah disebabkan letupan bom, bukanya akibat pelanggaran pesawat ke ats WTC.

4) Masa berlakunya rampasan kapal terbang, senang pulak men ambil cmtu aje. Kata ketua polis dunia. Setahu akula...sebarang pesawat asing yang berlegar-legar di ruang udara Amerika, pasti akan ada pesawat pemintas. Tapi, masa kajian tu xde plak tindakan daripada tentera udara Amerika. Cuti ker diorang???

Info lain akan aku kongsikan kemudian. Aq nak dengar daripada korang dulu....So...sp yang ada info dan pandangan boleh kongsikan di sini

.
 
Last edited:

emet

Newbie
Joined
May 23, 2007
Messages
636
Points
16
emet & aku>>>Aq bukan nak mendedahkan pe2 pun.

Act...aq lebih suka berkongsi dan berbincang serta bertukar-tukar pendapat supaya ahli WC terutamanya dapat tahu menilai kisah di sebalik serangan 11 September ke atas WTC.

1) Agaknya bagaimana mereka boleh mengatur strategi di mana pada masa kejadian tiada seorabg pun staff yahudi berada di Bangunan WTC. Adakah secara kebetulan???? Lu pikir r sendiri....Hehe2 jus kiding

2) Pastu selepas kejadian runtuhan WTC, Amerika mendapat plak pampasan sehingga mencecah USD 1 bilion. Padahal kos asal membina WTC dulu hanya kira-kira USD450 juta.
Siap untung lagi. Hai....men runtuh2 bangunan boleh bwat duit rupanya.:)

3) Badan perisikan luar telah mendedahkan runtuhan WTC adalah disebabkan letupan bom, bukanya akibat pelanggaran pesawat ke ats WTC.

4) Masa berlakunya rampasan kapal terbang, senang pulak men ambil cmtu aje. Kata ketua polis dunia. Setahu akula...sebarang pesawat asing yang berlegar-legar di ruang udara Amerika, pasti akan ada pesawat pemintas. Tapi, masa kajian tu xde plak tindakan daripada tentera udara Amerika. Cuti ker diorang???

Info lain akan aku kongsikan kemudian. Aq nak dengar daripada korang dulu....So...sp yang ada info dan pandangan boleh kongsikan di sini

.
Menarik teori ko ni. :)
 

highlander

Senior
Joined
Sep 25, 2008
Messages
1,670
Points
38
Sape lagi yang ada pandangan dan juga info, boleh kongsikan dengan orang2 kg WC kat sini.

Meh2...jom pakat pakat ramai2 kompol kat sini. Sama kita kembangkan minda dan luaskan pemikiran masing2.
:)
 

judinjama

Newbie
Joined
Feb 20, 2008
Messages
244
Points
18
aku penah tgh satu dokumentari cerita sal 911 nih. Ada sowang mat saleh org amerika gak yang dedahkan tentang ketidak logikan ensiden-ensiden yg berlaku...
 

highlander

Senior
Joined
Sep 25, 2008
Messages
1,670
Points
38
Act.....menurut satu berita yang dipaparkan dalam akhbar di Malaysia satu sama dulu dalam taun nie gak. Menurut keyataan dan laporan, Amerika telah menghidu kebangkitan n peningkatan ekonomi China n India dalam tempoh yang cukup singkat.

Menurut risikan dan analisa, China bakal mengusai ekonomi Dunia pada tau 2024 manakala India akan jadi kuasa besar ekonomi dunia 4 taun selepas itu, iaitu taun 2028.

Jadi ini, yang ditakuti Amerika. Jadi tindakan serangan penaklukan Iraq adalah merupakan mereka untuk mengusai bekalan minyak dunia....
 

emet

Newbie
Joined
May 23, 2007
Messages
636
Points
16
Act.....menurut satu berita yang dipaparkan dalam akhbar di Malaysia satu sama dulu dalam taun nie gak. Menurut keyataan dan laporan, Amerika telah menghidu kebangkitan n peningkatan ekonomi China n India dalam tempoh yang cukup singkat.

Menurut risikan dan analisa, China bakal mengusai ekonomi Dunia pada tau 2024 manakala India akan jadi kuasa besar ekonomi dunia 4 taun selepas itu, iaitu taun 2028.

Jadi ini, yang ditakuti Amerika. Jadi tindakan serangan penaklukan Iraq adalah merupakan mereka untuk mengusai bekalan minyak dunia....
Kini tahun 2020, siapa sangka. 12 tahun dahulu ada orang bercakap pasal China akan kuasai ekonomi dunia. Ada 4 tahun lagi, untuk buktikan jika ianya benar.

Dan ianya, nampak akan jadi kenyataan... Siapa sangka, kini syarikat teknologi dari China kuasai pasaran dunia.

Kalau 12 tahun lalu, orang mungkin tak percaya.

Sebabnya, kalau orang kata barang Made In China 12 tahun dahulu, orang kata barang Cap Ayam. Iaitu barang yang tiada kualiti.
 
Top