Kisah mengorat awek..

Joined
Mar 13, 2009
Messages
416
Likes
2
Points
18
Offline
apa daa mengawan plak..mcm kucing jer bunyik nyer...x relevan la,gantikan dgn mengahwin ok x?
 
Joined
Dec 20, 2008
Messages
1,121
Likes
0
Points
36
Offline
PETUA UNTUK BERBINI EMPAT:

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama gelang emas.
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Bini x bagi?
7-Cube minte semule emas tu kat die..

ni lah petua zaman tok kadok.. sye ingat kan nak ebookkan dan nak jual rm60 di pasaran tp sye rse sye mls nak jual.. so sye bg free je..
 
Joined
Mar 13, 2009
Messages
416
Likes
2
Points
18
Offline
pakai la petua baru..

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama kereta dan banglo
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Bini gerenti bagi
7-x lama lps tu surat mahkamah syariah sampai

errmmm cedeynyer...:rolleyes::rolleyes::(
 
Joined
Dec 20, 2008
Messages
1,121
Likes
0
Points
36
Offline
pakai la petua baru..

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama kereta dan banglo
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Bini gerenti bagi
7-x lama lps tu surat mahkamah syariah sampai

errmmm cedeynyer...:rolleyes::rolleyes::(
semoge kes penceraian berkurang dan dapat dielakkan
 
Joined
Oct 29, 2008
Messages
1,366
Likes
0
Points
36
Offline
PETUA UNTUK BERBINI EMPAT:

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama gelang emas.
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Bini x bagi?
7-Cube minte semule emas tu kat die..

ni lah petua zaman tok kadok.. sye ingat kan nak ebookkan dan nak jual rm60 di pasaran tp sye rse sye mls nak jual.. so sye bg free je..
ni pulak petua zaman skarang..

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama gelang emas, etc
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Mesti bini bagi..
7-Bagi pelempang n penerajang 3/4 das..
8-Koma 40 hari masuk ICU
9-Bila sedar (kalau sedar la..), baru bini setuju..
 
Joined
Nov 30, 2008
Messages
1,750
Likes
0
Points
36
Offline
pakai la petua baru..

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama kereta dan banglo
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Bini gerenti bagi
7-x lama lps tu surat mahkamah syariah sampai

errmmm cedeynyer...:rolleyes::rolleyes::(
teknik hacking bini yg pro:D
hik3
 
Joined
Jan 25, 2008
Messages
2,718
Likes
6
Points
38
Offline
Nak kahwin empat?

Nafsu la tu... :(

Sesapa nak kahwin empat peliharalah itik sesuai dengan jumlah isteri... :D
Kalau isteri ada empat, peliharalah empat ekor itik...
Nescaya, isteri akan rukun... seperti adik beradik, malah saling melindungi dan menyayangi...

Dan jangan lupa...
Solat 5 kali sehari mesti cukup...
Solat hajat, supaya nafkah zahir dan batin isteri-isteri itu terpenuhi....
Jangan biarkan mereka "gersang"... Hehehe...

Amalkan senaman kegel... juga... :D

Selamat mencuba... ;)
 
Joined
Dec 31, 2005
Messages
1,858
Likes
14
Points
38
Offline
nak kawin lebih bole je... tp hati mau kuat.. pompuan skrg bijak2 dah skrg bukan mcm dulu terperuk dalam dapur... so lelaki better focus masa depan yang berjaya... dgn sendirinya pompuan akn datang nanti. x percaya ? cubalah dulu... :) sbb skrg ni pompuan nk tgk lelaki yang cerah masa depan. bukannya gelap masa depan... byk aspek masa depan tu.. sbb tu kene ada ilmu, iman dan amal..
 
Joined
Oct 29, 2008
Messages
1,366
Likes
0
Points
36
Offline
nak kawin lebih bole je... tp hati mau kuat.. pompuan skrg bijak2 dah skrg bukan mcm dulu terperuk dalam dapur... so lelaki better focus masa depan yang berjaya... dgn sendirinya pompuan akn datang nanti. x percaya ? cubalah dulu... :) sbb skrg ni pompuan nk tgk lelaki yang cerah masa depan. bukannya gelap masa depan... byk aspek masa depan tu.. sbb tu kene ada ilmu, iman dan amal..
baca tu sapikk..!!
 
Joined
Dec 18, 2007
Messages
1,669
Likes
0
Points
36
Offline
nak kawin lebih bole je... tp hati mau kuat.. pompuan skrg bijak2 dah skrg bukan mcm dulu terperuk dalam dapur... so lelaki better focus masa depan yang berjaya... dgn sendirinya pompuan akn datang nanti. x percaya ? cubalah dulu... :) sbb skrg ni pompuan nk tgk lelaki yang cerah masa depan. bukannya gelap masa depan... byk aspek masa depan tu.. sbb tu kene ada ilmu, iman dan amal..
Betul..betul..betul.. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Joined
Oct 29, 2006
Messages
3,528
Likes
0
Points
36
Offline
ni pulak petua zaman skarang..

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama gelang emas, etc
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Mesti bini bagi..
7-Bagi pelempang n penerajang 3/4 das..
8-Koma 40 hari masuk ICU
9-Bila sedar (kalau sedar la..), baru bini setuju..
Bro ahfizazi dah try ke? Cam ade pengalaman je ;)
 
Joined
Nov 30, 2008
Messages
1,750
Likes
0
Points
36
Offline
ko xnk apply ke mende nie kaiba
just adjust je skit

jadikan petua memikat awek lebih drpd 1:D
 
Top