Kisah mengorat awek..

newz

freshman
Joined
Dec 21, 2008
Messages
689
Points
16
bnyak kali dengar perkataan kawin musim2 cuti nih..
 

Sapikk

Newbie
Joined
Dec 20, 2008
Messages
1,135
Points
36
PETUA UNTUK BERBINI EMPAT:

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama gelang emas.
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Bini x bagi?
7-Cube minte semule emas tu kat die..

ni lah petua zaman tok kadok.. sye ingat kan nak ebookkan dan nak jual rm60 di pasaran tp sye rse sye mls nak jual.. so sye bg free je..
 

ikirdz

Senior
Joined
Mar 13, 2009
Messages
427
Points
18
pakai la petua baru..

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama kereta dan banglo
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Bini gerenti bagi
7-x lama lps tu surat mahkamah syariah sampai

errmmm cedeynyer...:rolleyes::rolleyes::(
 

Sapikk

Newbie
Joined
Dec 20, 2008
Messages
1,135
Points
36
pakai la petua baru..

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama kereta dan banglo
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Bini gerenti bagi
7-x lama lps tu surat mahkamah syariah sampai

errmmm cedeynyer...:rolleyes::rolleyes::(
semoge kes penceraian berkurang dan dapat dielakkan
 

ajisaziz

freshman
Joined
Oct 29, 2008
Messages
1,383
Points
36
PETUA UNTUK BERBINI EMPAT:

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama gelang emas.
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Bini x bagi?
7-Cube minte semule emas tu kat die..

ni lah petua zaman tok kadok.. sye ingat kan nak ebookkan dan nak jual rm60 di pasaran tp sye rse sye mls nak jual.. so sye bg free je..
ni pulak petua zaman skarang..

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama gelang emas, etc
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Mesti bini bagi..
7-Bagi pelempang n penerajang 3/4 das..
8-Koma 40 hari masuk ICU
9-Bila sedar (kalau sedar la..), baru bini setuju..
 

olskool

freshman
Joined
Nov 30, 2008
Messages
1,770
Points
36
pakai la petua baru..

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama kereta dan banglo
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Bini gerenti bagi
7-x lama lps tu surat mahkamah syariah sampai

errmmm cedeynyer...:rolleyes::rolleyes::(
teknik hacking bini yg pro:D
hik3
 

wgn_white

Senior
Joined
Jan 25, 2008
Messages
2,779
Points
38
Nak kahwin empat?

Nafsu la tu... :(

Sesapa nak kahwin empat peliharalah itik sesuai dengan jumlah isteri... :D
Kalau isteri ada empat, peliharalah empat ekor itik...
Nescaya, isteri akan rukun... seperti adik beradik, malah saling melindungi dan menyayangi...

Dan jangan lupa...
Solat 5 kali sehari mesti cukup...
Solat hajat, supaya nafkah zahir dan batin isteri-isteri itu terpenuhi....
Jangan biarkan mereka "gersang"... Hehehe...

Amalkan senaman kegel... juga... :D

Selamat mencuba... ;)
 

code7

Senior
Joined
Dec 31, 2005
Messages
1,898
Points
38
nak kawin lebih bole je... tp hati mau kuat.. pompuan skrg bijak2 dah skrg bukan mcm dulu terperuk dalam dapur... so lelaki better focus masa depan yang berjaya... dgn sendirinya pompuan akn datang nanti. x percaya ? cubalah dulu... :) sbb skrg ni pompuan nk tgk lelaki yang cerah masa depan. bukannya gelap masa depan... byk aspek masa depan tu.. sbb tu kene ada ilmu, iman dan amal..
 

ajisaziz

freshman
Joined
Oct 29, 2008
Messages
1,383
Points
36
nak kawin lebih bole je... tp hati mau kuat.. pompuan skrg bijak2 dah skrg bukan mcm dulu terperuk dalam dapur... so lelaki better focus masa depan yang berjaya... dgn sendirinya pompuan akn datang nanti. x percaya ? cubalah dulu... :) sbb skrg ni pompuan nk tgk lelaki yang cerah masa depan. bukannya gelap masa depan... byk aspek masa depan tu.. sbb tu kene ada ilmu, iman dan amal..
baca tu sapikk..!!
 

nadieyaa05

Newbie
Joined
Dec 18, 2007
Messages
1,698
Points
36
nak kawin lebih bole je... tp hati mau kuat.. pompuan skrg bijak2 dah skrg bukan mcm dulu terperuk dalam dapur... so lelaki better focus masa depan yang berjaya... dgn sendirinya pompuan akn datang nanti. x percaya ? cubalah dulu... :) sbb skrg ni pompuan nk tgk lelaki yang cerah masa depan. bukannya gelap masa depan... byk aspek masa depan tu.. sbb tu kene ada ilmu, iman dan amal..
Betul..betul..betul.. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

kaiba910

Newbie
Joined
Oct 29, 2006
Messages
3,558
Points
36
ni pulak petua zaman skarang..

1-Cube Cari lg 3..
2-Da jumpe..bg isteri pertama gelang emas, etc
3-Gi pejabat agama
4-Mintak borang nikah lagi.
5-Mintak tanda Tangan Bini pertama..
6-Mesti bini bagi..
7-Bagi pelempang n penerajang 3/4 das..
8-Koma 40 hari masuk ICU
9-Bila sedar (kalau sedar la..), baru bini setuju..
Bro ahfizazi dah try ke? Cam ade pengalaman je ;)
 

olskool

freshman
Joined
Nov 30, 2008
Messages
1,770
Points
36
ko xnk apply ke mende nie kaiba
just adjust je skit

jadikan petua memikat awek lebih drpd 1:D
 
Top