Kisah mengorat awek..

wgn_white

Senior
Joined
Jan 25, 2008
Messages
2,779
Points
38
Wahahaha :D

Sampai 9 page? :-O

Nampaknya aku dah tau kemana hilangnya "kemiangan" buluh-buluh di hutan buluh...
 

ajisaziz

freshman
Joined
Oct 29, 2008
Messages
1,383
Points
36
BERITA TERKINI: HARIAN METROO, 20/3/09:
"Wang Cyber telah mengalami masalah cintan... Berikut merupakan komen salah seorang ahli di sana, " Saye ni sebenarnye............"

Di petik dari HARIAN METROO
mandai la ko sapik..
link man u diletak nyer.
nasib aku man u fan
kalau liverpool ke, chelsea ke.. tak ke marah tu..
:):):)
 

arzul27

freshman
Joined
Feb 13, 2009
Messages
3
Points
0
hehe...macam mane nak tau org kat wc ni laki ke pompuan..kang ade menyamar kang..kantoi ar plak!!! huhu

Tp aku kat cni..lelaki sejati

muahahaha
 

ajisaziz

freshman
Joined
Oct 29, 2008
Messages
1,383
Points
36
Aku mengurat bini aku dgn cara aku menyamar jadi perempuan..suara pompuan...kat tipon..pasal masa tu aku suka buat panggilan sesat..kat rumah awek..
OKwhat..
ok what, camtu.. :)
aku dulu suka buat cross line kat kolej guna intekom
 
Top