Kapal selam scorpene yg baru beli rosak?

Imabiz

Newbie
Joined
Feb 10, 2009
Messages
13,846
Points
38
Tadi tgk berita tv3 1/4. Tapi agak terperanjat jugaklah sebab kapal selam yang baru beli rosak..... kapal selam tp xboleh nak menyelam... huhu....
alahai.. beli punyalah mahai tp lom sempat puas pakai dah rosaklah pulak....
ke navy tu tatau lg nak selamkan kapai selam tu?
apa nak jadi agaknye........???


http://malaysia.sompost.com/?p=763
biar betul nie..??? satu pembaziran.. cube bygkan kalau time nak kene serang jadi camnie..
 

faezil

Newbie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
7,061
Points
38
waranti ada tak tu ? biasa la terbeli produk yang rosak tapi kalau masih ada waranti boleh tukar yang lebih elok
 

PinguSpy

Senior
Joined
Jan 7, 2007
Messages
7,432
Points
38
inilah dinamakan kapal timbul wakakaka..!!
pertama didunia heher
 

abgsabah

freshman
Joined
Jun 27, 2007
Messages
725
Points
16
wakaka...boleh mark up harga lagi tuk baiki pulak..haha..lepas 2 cakap

' kerajaan tak cukup duit nak bagi subsidi[
mesti mark up nye harga... sbab nk bg komisyen pd 'org2' tertentu pula...
 

supanoob

Senior
Joined
Nov 2, 2009
Messages
616
Points
0
inilah dinamakan kapal timbul wakakaka..!!
pertama didunia heher
off topic: Bro.. Shanai dah on balik oldskoll punya putera. Geng2 lama mcm electroboy sume dah rindu kat ko.Bila nak visit?
--------------------------------

On Topic:

paling lawak, semalam berita cakap:
"Kerosakan teknikal punca KD Tunku Abd Rahman tak boleh nyelam"
-memang le kerosakan teknikal, dh bende tu mesein, takkan le kerosakan batin pulak... hahahaha
 

engshahrul

Senior
Joined
Dec 6, 2008
Messages
2,482
Points
38
Beli kat Perancis kn. Apa yg di beli tu mesti teknologi yg dh ketiggalan 10-15 tahun berbanding teknologi sebenar yg dimiliki Perancis. X kn perancis nk jual teknologi setanding, nnti tercabar plak.
Psl kerosakan, x kn x de warranty kot. Beli laptop warranty sampai 2-3 tahun, ini kan pula kapal selam harga berjuta.
 

Imabiz

Newbie
Joined
Feb 10, 2009
Messages
13,846
Points
38
Beli kat Perancis kn. Apa yg di beli tu mesti teknologi yg dh ketiggalan 10-15 tahun berbanding teknologi sebenar yg dimiliki Perancis. X kn perancis nk jual teknologi setanding, nnti tercabar plak.
Psl kerosakan, x kn x de warranty kot. Beli laptop warranty sampai 2-3 tahun, ini kan pula kapal selam harga berjuta.
apela.. kate teknologi terbaru... malu woo kat negara2 jiran...
 

zakeri

Senior
Joined
Oct 20, 2008
Messages
4,854
Points
38
Hmmmmm.... no komen... benda2 yg membazir & tak bermanfaat memang akhirnya akan berkesudahan sebegini.....
 

oakenfold

freshman
Joined
Dec 16, 2009
Messages
313
Points
0
.masalah la ni cuma org melayu ja malas nak berfikir dan berubAh..dok percaya lagi propa...huhu

ps habuan lebih penting dr jatidiri...
 
Top