Dalam Negara "Kalau encik kerja kerajaan gred 41 keatas.." - Penghuni Kena 'Sekolah' Sebab Cari Housemate Ikut Jawatan

Joined
Sep 12, 2019
Messages
10
Likes
0
Points
1
Age
27
Offline
#1
Normal lah kalau orang nak letak syarat-syarat ketat kalau nak cari housemate kan? Syarat-syarat macam tak nak perokok, nak pembersih dan memerlukan orang bekerja berbanding student.
Mungkin mereka ada alasan tersendiri yang boleh diterima pakai, tapi syarat yang penghuni tetapkan dekat Ikhwan ni macam....Admin sendiri tak dapat nak brain.

Bangga benor ngan jawatan dalam sektor dia, sampai discriminate orang marhaen."
Masa Ikhwan mesej penghuni tu untuk tanya bilik kosong, penghuni tu beritahu yang diaorang dah ada penyewa tapi korang tengok ni dia punya respon.
Rasa macam nak muntah pula baca.


Ni jawapan dia sampai terdiam mamat poyo tu.

https://lobakmerah.com/kalau-encik-...na-sekolah-sebab-cari-housemate-ikut-jawatan/
 
Top