Jom pergi Outing ramai2 sambil tambah ilmu photografi

broFami

Newbie
Joined
May 25, 2009
Messages
413
Points
16
Age
33
Bidang photografi skrg dah leh buat duit.. apa pendapat korang semua? :D
ye mmg betul pun, cuma kita sendiri yang perlu pandai merebut peluang tuh..

saya baru saja berminat dalam bidang fotografi ni tapi camera DSLR tu belum ada lagi la plak hehe.. :p
 

syedas

freshman
Joined
Mar 28, 2009
Messages
75
Points
0
Menarik juga nih...
 

bertong

freshman
Joined
May 30, 2010
Messages
3,387
Points
36
pos le pic satu dua nak tengok ni..

aku tak dak kamera cam na nak outing..
 

reezluv

Senior
Joined
Jun 5, 2006
Messages
4,115
Points
38
lama punya thread ni..hehee..memang best gi outing..tapi penat sangat..kekadang tu tak sedar pun gambar diambil..dulu punya la taksub, gi outing sekali sampai 1K gmbar ambil...tapi yang menjadi cuma lebih kurang 10 keping jek..

tapi hasil gi outing-outing tu...tembak pun takat 10-20 keping je..all about art of seeing...:D
 

AlimAriff

Newbie
Joined
Jul 2, 2011
Messages
124
Points
0
setuju...
photog ni dah boleh buat duit..
cuma kene FOKUS, biar duit mengalir mcm air...
 

M.Arif

freshman
Joined
Dec 26, 2011
Messages
252
Points
0
jom3..best jgk 2..boleh share ilmu..dh ade camera..geng je yg blum ade..he2
 
Top