Jom Mula Jadi Seorang Usahawan Internet

bantingpro

freshman
Joined
Jan 10, 2013
Messages
50
Points
0
Assalammualaikum.

Nak jadi internet makerter tapi tak tahu nak mula kat mana dan macam mana??
Dah..Jangan risau..disini penyelesaiannya.. Tahu JomNiaga Kan? atau Penjenamaan baru untuk ke peringkat global ialah "Ashadee". Pengasasnya ialah En. Gobala Krishnan. Ia ada satu tim iaitu JomAffiliate..

Lebih lanjut boleh tengok. Ok dengannya semua kita dapat.. boleh kumpul list serentak.. maknanya kita boleh pasaran produk dengan list tersebut. dengan SEO, Niche(diajar),ada masalah teknikal,mereka settlekan..senang cerita, lengkap sebagai pemula internet marketer.. Anda takkan jumpa lagi seperti ini..

Tapi kena bagi tahu awal ni..ni PreLaunch.. untuk 20 orang sahaja harga terendah..Harga biasa RM2 atau RM3k untuk complete.. Jadi boleh mula jana pendapatan secara konsisten tiap bulan.. paling tidak pun 4 angka..

Anda perlu cepat.. habis 20 orang, saya tak garenti boleh dapat harga terbaik.. saya pun nak berubah juga.. Jom..Jom cepat tengok.. tengok Demo kat situ..
http://jomaff.ashadee.com/x/eilmu4u
 
Last edited:
Top