[Join the Club] Salam Perkenalan Dari Master G

aurora ice

Senior
Joined
Dec 22, 2008
Messages
2,234
Points
38
Assalamualaikum dan salam sejahtera dari saya
baru sekarang ini ada kesempatan datang forum ini dan ada kesempatan buka thread sendiri

harap-harap........
Yang jauh kita dekat-dekatkan, yang dekat kita rapat-rapatkan, yang dekat kita mesra-mesrakan, yang mesra kita serasi-serasikan

kesempatan yang ada ini, rasanya belum terlambat lagi, saya nak ucapkan Selamat Hari raya kat korang semua.

P/S : dengar kata orang2 WC mesra bangat sey.....yeke:rolleyes:. Tumpang lalu
salam..
master g ni mcm kenal jea.
kamu ke drp putera lama dulu tu..??
 

SiRPunK

freshman
Joined
Nov 4, 2008
Messages
519
Points
16
Master G?
macam nama nama shaolin tu
hehe..ini mesti banyak jurus dalam IM
selamat datang Master G:D
 

Master-G

freshman
Joined
Sep 28, 2009
Messages
35
Points
0
salam..
master g ni mcm kenal jea.
kamu ke drp putera lama dulu tu..??
Kenal macam mana tu :)
takdela.....saya jarang masuk sana
tak popular pun

welkam master G, fuh ayat awak cam pakar motivasi plak..
hehe
yeke..kebetulan aja kot
dah terpacul, semburkan aja yang dah mendidih kat mulut
kalau ada salah cakap, harap maafkan;)

Master G?
macam nama nama shaolin tu
hehe..ini mesti banyak jurus dalam IM
selamat datang Master G:D
haha...takdela, biasa saja
saya pun nak berguru dengan bro:)
 

Duit Internet !

freshman
Joined
Sep 3, 2009
Messages
854
Points
0
salam perkenalan
sudi le kongsi ilmu
 

Zuathles

freshman
Joined
Sep 24, 2008
Messages
29
Points
1
Assalamualaikum dan salam sejahtera dari saya
baru sekarang ini ada kesempatan datang forum ini dan ada kesempatan buka thread sendiri

harap-harap........
Yang jauh kita dekat-dekatkan, yang dekat kita rapat-rapatkan, yang dekat kita mesra-mesrakan, yang mesra kita serasi-serasikan

kesempatan yang ada ini, rasanya belum terlambat lagi, saya nak ucapkan Selamat Hari raya kat korang semua.

P/S : dengar kata orang2 WC mesra bangat sey.....yeke:rolleyes:. Tumpang lalu
yea..mari berkenalan..dekat2 sket..
master G dari berita semasa ke ni?
otai dari sy lg :D
_______________________

Inthulcavero
Watch anime online!
 
Top