Jenis tayar apa yang paling popular sekarang?

Tayar jenama apa yang paling anda akan pilih?

  • Michelin

    Votes: 3 60.0%
  • Dunlop

    Votes: 0 0.0%
  • Goodyear

    Votes: 1 20.0%
  • Sime tyre

    Votes: 0 0.0%
  • Lain lain

    Votes: 1 20.0%

  • Total voters
    5

dreschan

freshman
Joined
Apr 6, 2011
Messages
65
Points
6
Nak tanya semua org di sini, tayar jenama mana satu yang anda suka? Saya nak tukar tayar kereta saya tak lama lagi,
 

BBphire

junior
Joined
Apr 11, 2011
Messages
114
Points
18
Brand tayar terlalu banyak...Saya cuma tau Michelin... PILOT SPORT CUP 2 (PSC2)...
Jika tukar PSC2 tentunya syiok sebab i suka menikmati kepantasan dan kelajuan masa pandu kereta..
tayar ni adalah tayar yang terpantas di pasaran
 

pakmasam

junior
Joined
Apr 16, 2014
Messages
112
Points
18
Pakmasam dah pernah cuba Conti, Dunlop, dan Michelin
Conti punya senyap dan harga berpatutan, Dunlop pon murah tp cepat abis, Michelin pula harga mmg lebih mahal klo banding dgn yg lain tp sesetgh produknya tahan lama...klo mcm yg kata PSC2 nih, ia masih baru di Msia..uar ng dah test setahun lalu...
Kelajuan mmg pantas dan grip pon bagus tp xla semua pon guna nih sbb bukan semua pon bawak sport car haha
 

mikke87

freshman
Joined
Sep 2, 2011
Messages
66
Points
6
sebenarnye PSC2 tu adelah versi yg improve drp PSC. korang blh tengok video ni, kat dlm video ade terangkan kebaikan tayar PSC2 tu, mcm bunga tayar tu lebih bagus, lebih tahan lama dan sbg nye..
[video=youtube;cakzagrsOaI]http://www.youtube.com/watch?v=cakzagrsOaI[/video]
 

mamamia

freshman
Joined
Aug 18, 2014
Messages
5
Points
0
Di Malaysia, gi mana pun sesak jalan punya, saya rasa tayar ni tak sesuai di Malaysia. Lagipun u tau la, keadaan jalan raya kita tak berapa bagus la.
 

anne112

freshman
Joined
Aug 31, 2011
Messages
66
Points
6
fikirlah baik2 sebelum beli ..adakah tayar sesuai bagi kamu dan adakah kamu perlu? jangan beli sewenang-wenang..
 
Last edited:
Top