Fadhilat bercium - muahhhhhhhhh

Joined
Dec 1, 2009
Messages
1,685
Likes
3
Points
38
Offline
#21
Good sharing bro. Sangat bernas. Satu petua yang baik untuk diamalkan bila kahwin nanti.

Semoga hubungan suami isteri makin intim lor..
 
Joined
Mar 16, 2009
Messages
2,886
Likes
2
Points
38
Offline
#23
nice one la bro.. nak letak la artikel ni kat note facebook sy pastu tag mmb2 yg baru kawen ngee~
 
Joined
Jan 7, 2007
Messages
7,344
Likes
4
Points
38
Offline
#24
kalau pompuan tu cantik camne skalipun aku tataw nape aku xboleh... cium...
aku rase nk muntah dowh :( :(
 

Ayume

freshman
Joined
Apr 4, 2010
Messages
146
Likes
0
Points
0
Offline
#31
wah.. bnyak pla kebaikan bercium ni.. kalau mcm tu, lpas ni nak cari pasanganla nak cpat kawin.. hehe.. itu pun kalau ada yang mau.. huhu.. ;)
 
Joined
Jul 11, 2009
Messages
99
Likes
1
Points
0
Offline
#32
kalau pompuan tu cantik camne skalipun aku tataw nape aku xboleh... cium...
aku rase nk muntah dowh :( :(
pingu...bukan ko belum kawin ker...nih anak dara mana ko pi cium nih?? lol!

kalau cium pompuan nak muntah...ini x lain x bukan kes Brokeback Mountain la...peewittt!
 
Joined
Jun 21, 2009
Messages
355
Likes
1
Points
0
Offline
#33
wah.. bnyak pla kebaikan bercium ni.. kalau mcm tu, lpas ni nak cari pasanganla nak cpat kawin.. hehe.. itu pun kalau ada yang mau.. huhu.. ;)
Ada..ada.. Hehee..
Bila bleh datang p jmpa fmly ni? Lalala.. :p
 
Joined
Feb 9, 2010
Messages
258
Likes
0
Points
0
Offline
#36
AMARAN KERAS !!! :

Yg tak kawen lagi tu ..... jgn dok praktik plak.
Petua ini hanya utk yg udah kawen ....

Nak jugak .... kawen cepat2 hehehehe .......

Itu sebahagian kecik nikmat yg Allah berikan kepada hamba2nya ....
 
Top