Teknologi ewallet petronas

zaqzaq

junior
Joined
Feb 7, 2012
Messages
178
Points
18
masih ade sikit x berani nak guna, safety guidelines dia org btol2 selamat ke?

yep memang sealmat. kalau main telefon dalam kereta takpe, bukan sampai perlu bawak keluar phone tu. sebab func servis pun supaya boleh unlock pump dari dalam kereta kan.
 

zaqzaq

junior
Joined
Feb 7, 2012
Messages
178
Points
18
masih ade sikit x berani nak guna, safety guidelines dia org btol2 selamat ke?

mestilah selamat untuk pastikan kebajikan pengguna terjaga. lagipun semuanya procedure tu dalam kereta so takyah risau
 

Monsteres

freshman
Joined
May 30, 2017
Messages
72
Points
8
Age
29
mestilah selamat untuk pastikan kebajikan pengguna terjaga. lagipun semuanya procedure tu dalam kereta so takyah risau
bukan dlm dan luar kereta jugak tak blh guna fon ke? paling selamat jgn gunakan...
 

restubeauty

freshman
Joined
Nov 4, 2019
Messages
14
Points
1
Age
31
Yeke 10%? Sebab pernah pakai dulu, x perasan pulak. Sebab I selalu guna tng ewallet je.
 
Last edited:

zaqzaq

junior
Joined
Feb 7, 2012
Messages
178
Points
18
Yeke 10%? Sebab pernah pakai dulu, x perasan pulak. Sebab I selalu guna tng ewallet je.
Yg cashback ni baru lagi rasanya, utk petronas ewallet lain tak boleh pakai setel je yg boleh pakai kat petronas.
 
Top