eBay dah BAN vcc, kepada perempit akaun tegar , jom kita bincang!

carllys

freshman
Joined
Dec 18, 2006
Messages
1,674
Points
38
salam nak tanya sikit, kalau saya punya akaun ebay saya sebelum ni verify pakai vcc, akaun tu pulak guna nama palsu. pastu bila saya buat dc baru pakai nama saya, boleh tak saya nak linkkan dc tu ngan akaun ebay saya tu. takde kesan ape2 ke kat akaun tu nnt?

mohon bantu, tq.

boleh... kalau tak boleh jugak, ko bagi jer DC tuh kat aku.. heheheh
 

kitakaya

freshman
Joined
Jul 3, 2009
Messages
1,136
Points
36
btol3..cuma..biarla benda tu rahsia bro..
satgi ramai org pakai..kang xpasal kne blacklist cam entropay.
layankn jela buat CC/DC ari2 kat bank tu..
heheheh..

huh ye ke.. cam x caye jek.. apa kata bro pm saye vcc tu.. hehe..
 

stylo_fiq

freshman
Joined
Mar 24, 2010
Messages
267
Points
0
Pm saya skali... saya xkan bgtau saper2.. jadi takkan ramai org pakai. saya,sifu successor, sifu nas ngan chip kitakaya jer yg pakai. baru 4-5 account... :D
 

Mr.Abets

freshman
Joined
Dec 25, 2008
Messages
214
Points
16
Age
33
hehehe..
korang dah power..xkan la xtau sumber dari mane..
suma sifu2 kot..aku ni noobie..baru semalam main ebay
 
Joined
Dec 8, 2008
Messages
1,276
Points
36
hehehe..
korang dah power..xkan la xtau sumber dari mane..
suma sifu2 kot..aku ni noobie..baru semalam main ebay

den dah tau vcc tue. nak wat ebook lah

RM200 je 1 copy. komisyen affiliate RM100

sapa nak beli PM je :))
 

Mr.Abets

freshman
Joined
Dec 25, 2008
Messages
214
Points
16
Age
33
Dzoolhelmi™;706011 said:
den dah tau vcc tue. nak wat ebook lah

RM200 je 1 copy. komisyen affiliate RM100

sapa nak beli PM je :))

buat je brooo..jgn xbuat
kasi tepu lagi suma benda..
bagi je arga RM 10k sketol ebook bro..
bia lambat sket blacklistnyer..
heheh
 
Last edited:

kitakaya

freshman
Joined
Jul 3, 2009
Messages
1,136
Points
36
erk.. apsal inbox aku masih kosong.. sedey.. maklum la newbie xde sape mau tulun..
 

kitakaya

freshman
Joined
Jul 3, 2009
Messages
1,136
Points
36
ala sifu..nnt kita lepak NZ lagi la ek..
itu pn klu sifu igt lagi la noobie mcm ni..
hehe..

mesti la aku ingat sifu besar.. aku yg noob lg.. bila mau lepak NZ lg..
tp x sabar nk tau vcc apekah ittewwW.. siap dh kosongkan inbox lg takut ter miss pm2 sifu besar..
 

johntravolta

freshman
Joined
Oct 11, 2009
Messages
473
Points
0
den pun nak boley? tak pernah pakai vcc, baru kenal & nak guna vcc dah tak leh pakai. pm inbox den hokkay? tq :x
 
Top