DUN Perak Dibubar? pilihanraya seluruh negeri la yeop!

Status
Not open for further replies.

abg_x

freshman
Joined
Dec 14, 2006
Messages
2,030
Points
38
Ini semua gara-gara hanya seorang pemimpin yang mempunyai pelbagai perwatakan yang menjijikkan, cuba mengalihkan perhatian daripada kes sodomi yang akan dibicarakan. DSAI sengaja mencipta pelbagai lakonan politiknya utk melengah-lengahkan kes sodominya. Semua ini ada kaitan dengan apa yang berlaku dalam senario politik Malaysia. Perangai tak ubah seperti yang kerajaan PAS Kedah sedang beria-beria utk mengadakan ladang di BUKIT SELAMBAU. Sepatutnya beliau dikurung bersama-sama binatang itu di BUKIT SELAMBAU.

Beliau menggunakan kaedah memecah-belahkan masyarakat dengan sandiwara lakonan yang cukup terancang. Kesempatan ini beliau gunakan olehkerana keadaan UMNO sekarang lemah di bawah kepimpinan DSAAB.

Insyallah, semuanya ini akan terbongkar dan ALLAH SWT telah menjanjikan kemenangan kepada umatnya yang teranaiya.
 

abg_x

freshman
Joined
Dec 14, 2006
Messages
2,030
Points
38
Selepas mendengar dan melihat apa yang telah dilakukan oleh pentadbiran kerajaan PR selama ini, dan bagaimana bekas menteri besar "dijajah" oleh rakan pakatan roket, pengambilalihan kerajaan Perak oleh BN amat melegakan bukan hanya rakyat Perak tetapi juga rakyat Malaysia yang cintakan agama Islam, negara dan Institusi Raja-Raja Melayu. Apa yang telah berlaku di Perak bukan mudah untuk dihayati dan difahami oleh mereka yang kurang pengalaman dalam senario politik. Dan bukan semua orang boleh "stomach" permainan dan kelicikan politik. Dan lihat lah siapa kah yang beriya-iya memprotes dan sanggup berbiadap, sampai ke tahap DERHAKA kepada DYMM Sultan Perak?....orang-orang melayu. Dimana yang lain-lain? Tak nampak jumlah mereka dalam kumpulan pemberontak, pemprotes di jalanan dan di depan istana? Kenapa yer? Dan di mana pulak pemimpin-pemimpin dan ketua-ketua kanan komponen PR?
 

abg_x

freshman
Joined
Dec 14, 2006
Messages
2,030
Points
38
Anak didikan Anwar yang taksub kepadanya. Mereka dah hilang pedoman. Inilah kerja Anwar dari dulu sampai sekarang. Nasib baik dia tak jadi PM. Kalau tidak semua orang dia "jualnya bulat-bulat".

Anwar kalau dapat mentadbir negara habis hancur dibuatnya. Dia bukannya pandai. Tapi hanya pandai "main wayang" saja. Tapi malangnya ramai juga yang terpedaya kerana Allah jadikan manusia bukan semuanya bijak. Ada yang dah ***** stupid dikalangan kita. Itulah hakikatnya. Yang terok sekali ada yang langsong "dah pekak, buta dan bisu". Tak tahu menilai yang mana baik buruk tentang sesuatu perkara. Dia ikut mem**** buta je. Akhirnya inilah jadinya. Berdemonstrasi dijalanan. Yang anehnya mereka baru saja mengadap Allah menunaikan fardu Jumaat. Lepas habis solat dah buat perkara yang menjijikan. Saya tak faham mana keimanan dan kesabaran mereka yang dituntut dalam agama islam.
 
Joined
Nov 20, 2006
Messages
1,787
Points
38
hang malu ke nak sebut hang ni penyokong anwar bedebah tu????

hoho...haku pun kene ke? gua tak pernah sokong dia bro,
gua PAS tulen... tetap menyokong YB Nizar, tapi kesian
sebab skrg nih YB sebenarnya dipergunakan oleh anwar
dan konco-konconya...

isu karpal, kalo gua ada senapang yang berlesen,
gua sedia tembak bila-bila masa jerk kalo Baginda Sultan titahkan...
 

abg_x

freshman
Joined
Dec 14, 2006
Messages
2,030
Points
38
Terdiamlah juak2 Si BEDEBAH TALAM TIGA MUKA ANWAR IBRAHIM....
 

abg_x

freshman
Joined
Dec 14, 2006
Messages
2,030
Points
38
hoho...haku pun kene ke? gua tak pernah sokong dia bro,
gua PAS tulen... tetap menyokong YB Nizar, tapi kesian
sebab skrg nih YB sebenarnya dipergunakan oleh anwar
dan konco-konconya...

isu karpal, kalo gua ada senapang yang berlesen,
gua sedia tembak bila-bila masa jerk kalo Baginda Sultan titahkan...

PAS aku ok sket... Perintah kat Kedah, Kelantan atau Terengganu sekali pun aku OK... tapi si Nizar PENDERHAKA memang aku tak setuju. Nampak dalam rusuhan semalam cam Bendera PAS jer banyak... APSAL PAS PUN DAH JADI KENA CUCUK HIDUNG DENGAN SI BEDEBAH TALAM TIGA MUKA ANWAR IBRAHIM KE? Cuba ko komen sket.
 

abg_x

freshman
Joined
Dec 14, 2006
Messages
2,030
Points
38
macam laporan berita terkini ho ho...

takper nanti lagi dua tiga hari reda ar tu....gimik jer semua ni

Itulah mentaliti pengikut Si Bedebah Anwar Ibrahim... Dah terang lagi bersuluh, sanggup juga di cucuk hidung!!!!!!!
 

abg_x

freshman
Joined
Dec 14, 2006
Messages
2,030
Points
38
Ini ada lagi perhimpunan PENDERHAKA - PENDERHAKA!!!! TENGOKLA SAPER YANG BERSETONGKOL DENGAN SI BEDEBAH ANWAR IBRAHIM!!!!

Ahad, 8 Feb

PERHIMPUNAN KEMBALIKAN KERAJAAN RAKYAT
Tarikh : 8 Feb 2008 (Ahad)
Tempat : Pusat Aktiviti Sosial, Chenderug Balai, Sungai Manik, Perak.
Masa : 9 malam
Penceramah:
• SI BEDEBAH Anwar Ibrahim
• YB Tuan Guru Haji Hadi Awang
• YB Lim Kit Siang
 

tazamfn

freshman
Joined
Jun 7, 2006
Messages
640
Points
18
Elok gak panas kalo asyik sejuk jer berkurung dalam umah jer plak kang hoho...pada saya lantak pilah apa depa nak buat....jangan buat kacau dah ler...bosan pun ada....tapi bak kata rizal hardy kalo tak ambik tau tak leh juga...

p/s : jangan panas hati udah ler
 

tazamfn

freshman
Joined
Jun 7, 2006
Messages
640
Points
18
Itu pada saya hanyalah pendapat...dan perkara ni saya rasa dipolitik kan...kalo kita tengok perkara ni pada pendapat saya ni adalah permainan jer...masalahnya siapa yang memulakannya...pasti kedua dua pihak akan tuduh antara satu sama lain...kalo berpakat rasanya...tak der maslah malah projek tu boleh mendatangkan kebaikan pada rakyat...ini memasing nak beria ria nak berebut kuasa dan mempertahankan kuasa tersebut so teori politik diwujudkan oleh kedua dua pihak untuk menghalalkan cara dan paling best fitnah ditaburkan....kengkadang saya terfikir mana islam nya kita ni...dalam dua dua pakatan ada memperjuangkan islam...satu parti mengistiharkan negara kita islam...satu lagi memperjuangkan islam...tapi fitnah disebarkan merata rata...wallahualam
 
Last edited:

sweetmango

Newbie
Joined
May 8, 2008
Messages
459
Points
16
Age
34
Apa pulak teori drpd pihak UMNO sendiri untuk PR? Derhaka pada sultan?
Takde perancangan kemajuan selama hampir setahun memerintah perak? Hehe.

Pendapat peribadi, pertukaran kerajaan Perak ini masih berasa dangkal. Begitu cepat dan drastik.
Parti BEBAS dianggap sebagai pelengkap majoriti BN? Huh. Isu rasuah Exco pun tak habih lagi..(diputarbelit oleh pendakwa BPR).
 
Status
Not open for further replies.
Top