Duit Dari Blogging Bulan Ini

MrEmas

Newbie
Joined
Apr 12, 2009
Messages
3,073
Points
36
Alhamdullillah,

Baru dapat bayaran dari innity untuk bulan februari..
Semoga menjadi motivasi untuk saya dan orang lain...

c0f09cfaa9.jpg
 
Last edited:

rexoxo

freshman
Joined
Nov 1, 2009
Messages
477
Points
0
3 angka ke bro? tahniah.. saya pun baru start guna innity... boleh saya dapatkan ym bro tak? nak tanya cara nak maximize earning innity ni..
 

highlander

Senior
Joined
Sep 25, 2008
Messages
1,670
Points
38
Tahniah, saudara Mr Emas.
Siapa bilang blogger biasa-biasa, tak boleh dapat income luar biasa

P/S : Wah dah dapat ye...turn saya mungkin minggu depan
 

highlander

Senior
Joined
Sep 25, 2008
Messages
1,670
Points
38
Begitulah nampaknya....publisher mereka ramai
saya punya angka giliran belah-belah belakang kot :)
jadi kena sabar sikit je lagi
 

fly2high

Senior
Joined
Aug 19, 2009
Messages
528
Points
18
Tahniah bro, semangat berblogging tu penting untuk earning. :), aku ni mls nk berblogging, jadi tak join la blogging. :) anyway, sape2 yang blogging, contohi bro Emas, and keep on earning. :)
 

kaiba910

Newbie
Joined
Oct 29, 2006
Messages
3,558
Points
36
uish.....kumpul2 tu boleh beli emas tu :D.

Tahniah bro
 

kaiba910

Newbie
Joined
Oct 29, 2006
Messages
3,558
Points
36
terima kasih kaiba..

tapi kalau aku beli emas pun, kena bagi bini aku jugak.. haha,

ni rasa semangat membuak2 nak kumpul ni.. hehe

waa.....suami mithali ni. :D
 
Top