Dropship warga wc

worldezam

Newbie
Joined
May 13, 2009
Messages
2,138
Points
0

amir_dais

freshman
Joined
Sep 16, 2009
Messages
67
Points
0
biasa tuan MOD , kena ada promosi skt hehehe ... bila nak minum air di kemaman pulok ...

salam abe mat..sori la klu soklan ni dh d tnya..xtau nk cr kt mne..
brg2 kt dlm xpod tu sume dh harga reseller ke..??sbb hr tu pas register wat application utk jd reseller xda pape respond pun..ke sy dh jd reseller once sy register tuh..??
 

interfada

Newbie
Joined
Mar 13, 2009
Messages
1,725
Points
38
Age
42
kalo yang nie http://raybandropship.lot.my , nanti aku cuba pakai , kalo ok nanti aku update hehe :D

ok seperti yg aku janji...aku dah berurusan dgn bro ezrienaz owner kepada RayBanDropship .....

Yang Best
1. Update pantas giler
2. Support via YM mantop
3. Contact melalui email juga pantas reply
4. Harga lebih murah daripada dropship rayban yang lain ( bagi rayban Gred AAA )

Yang Tak Best
1. Belum bleh bayar guna paypal lagi

Kalo Mousepad Plak (nie tambahan jer)

Aku memang puas hati dgn dropship Abe Mat XpodCafe ...kualiti terjamin mengalahkan AN....semua buyer aku meloncat2 kegembiraan wahhaha :p

hahaha...support dropship Malaysia jugak :D
 

siti_nasrul

freshman
Joined
Apr 7, 2010
Messages
1,189
Points
0
salam abe mat..sori la klu soklan ni dh d tnya..xtau nk cr kt mne..
brg2 kt dlm xpod tu sume dh harga reseller ke..??sbb hr tu pas register wat application utk jd reseller xda pape respond pun..ke sy dh jd reseller once sy register tuh..??

Kat xpod tu kena reg dulu sebagai ahli biasa. Pastu send email kat diorang bgtau nak upgrade jd reseller. Lepas 3-4 hari check balik account tu. kalo harga lagi rendah dari sblm ni, maknanya acc tu da upgrade.. :D
 

franklcy

freshman
Joined
Jul 1, 2008
Messages
194
Points
18
Xpod ni lambat update...tiap-tiap kali nak request update.
Email/Msn banyak kali tak reply...
Barang tak ship, tak cakap, tunggu sampai orang marah baru refund....

memang bad service..
 

maillebai

freshman
Joined
May 5, 2009
Messages
449
Points
0
Xpod ni lambat update...tiap-tiap kali nak request update.
Email/Msn banyak kali tak reply...
Barang tak ship, tak cakap, tunggu sampai orang marah baru refund....

memang bad service..

marah nampak..penah pakai AN tak?

aku rs xpod ni lg..dan lg..dan lg good service kalo nak banding dgn AN tu..

pendapat aku la tp apapon ni terpulang pd pendapat msg2 la..
 

siti_nasrul

freshman
Joined
Apr 7, 2010
Messages
1,189
Points
0
Xpod ni lambat update...tiap-tiap kali nak request update.
Email/Msn banyak kali tak reply...
Barang tak ship, tak cakap, tunggu sampai orang marah baru refund....

memang bad service..

Setiap kali nak maju akan ada cabaran dan ujian yg Allah bg kat hamba Nya.. Camtu gak ngan xpod. sblm ni dia ok sesangat. Pastu dapat ujian... website crash... tu yg sumer order jd kelam kabut.. Lambat update dan macam2 lagi lah. Tp diorg bangkit balik dan skrg sumer da ok. paling lama process pun 4 hari. Jgn judge someone pada masa dia hadapi kesukaran dan cabaran. Kira ok la walaupun jadi macam2 dia x tinggalkan korang nyer order.. Biasa la tu.. aku rasa kalo ko duk kat tempat dia pun ko kelam kabut sbb macam2 nak kejar. Nak print order yg tertunggak, nak bg refund and nak update all at the same time. So, aku rasa diorg amik tindakan betul utk prior kan pada print order sedia ada dulu baru uruskan pasal update.. Aku nyer walaupun banyak order sangkut hari tu sampai berpuluh org dapat brg lambat tp xde sorang pun mintak refund. Sumer ok yg penting communication dgn customer tu yg kena jaga. Dah... jgn marah2 lagi.. pasni g order lagi k.. :D Da ok da tu...
 
Joined
Mar 24, 2010
Messages
650
Points
18
Setiap kali nak maju akan ada cabaran dan ujian yg Allah bg kat hamba Nya.. Camtu gak ngan xpod. sblm ni dia ok sesangat. Pastu dapat ujian... website crash... tu yg sumer order jd kelam kabut.. Lambat update dan macam2 lagi lah. Tp diorg bangkit balik dan skrg sumer da ok. paling lama process pun 4 hari. Jgn judge someone pada masa dia hadapi kesukaran dan cabaran. Kira ok la walaupun jadi macam2 dia x tinggalkan korang nyer order.. Biasa la tu.. aku rasa kalo ko duk kat tempat dia pun ko kelam kabut sbb macam2 nak kejar. Nak print order yg tertunggak, nak bg refund and nak update all at the same time. So, aku rasa diorg amik tindakan betul utk prior kan pada print order sedia ada dulu baru uruskan pasal update.. Aku nyer walaupun banyak order sangkut hari tu sampai berpuluh org dapat brg lambat tp xde sorang pun mintak refund. Sumer ok yg penting communication dgn customer tu yg kena jaga. Dah... jgn marah2 lagi.. pasni g order lagi k.. :D Da ok da tu...

betul tue..aku sokong ckp ko nas..
mmg aku pun jd mcm ko gk msa web xpod kena crash..
apa-apa pun xpod nie masih tip top..
mslh item lmbat tue mgkin di sbbkan mslh spti
bro nas bg tahu tue..tp abe mat telah maklum di forum masa
web dia kena crash..buyer aku pun bising siap nk mintak refund
tp kena komunikasi dgn buyer la..
biasa la mcm dugaan dgn ebay..
bg aku, dugaan nie akan membuatkan aku bljar benda baru
dan semakin smgt membara utk berjaya dgn ebay nie..
apa-apa pun pasni ko order lg..
ko tgk servis dia mcm mn..
buat masa skrg abe mat nie ok jer
dlm order item kt dia..
 
Top