siti_nasrul
freshman
- Joined
- Apr 7, 2010
- Messages
- 1,189
- Points
- 0
Waah.. dropship rb lagi.. gudluck!! tu gred ape?![]()
dropship tshirt atau yg lbh advance (setanding brg2 AN) takdak lg ka?
x pasti gred ape tapi sy dh cube and +ve feedback from buyerWaah.. dropship rb lagi.. gudluck!! tu gred ape?![]()
saye just nak share je brobudaya i followwww...[-(
nk laptop....ambo x de laptop g...![]()
idup abe mat.....
cayalah abe mat!
wah taukey. promisi baru. hehehe
timakasih .... sama-sama naikkan dropship mesia![]()
biasa tuan MOD , kena ada promosi skt hehehe ... bila nak minum air di kemaman pulok ...
kalo yang nie http://raybandropship.lot.my , nanti aku cuba pakai , kalo ok nanti aku update hehe![]()
salam abe mat..sori la klu soklan ni dh d tnya..xtau nk cr kt mne..
brg2 kt dlm xpod tu sume dh harga reseller ke..??sbb hr tu pas register wat application utk jd reseller xda pape respond pun..ke sy dh jd reseller once sy register tuh..??
bagaimana nk tahu had kuota 100 free utk auction??
Xpod ni lambat update...tiap-tiap kali nak request update.
Email/Msn banyak kali tak reply...
Barang tak ship, tak cakap, tunggu sampai orang marah baru refund....
memang bad service..
Xpod ni lambat update...tiap-tiap kali nak request update.
Email/Msn banyak kali tak reply...
Barang tak ship, tak cakap, tunggu sampai orang marah baru refund....
memang bad service..
Setiap kali nak maju akan ada cabaran dan ujian yg Allah bg kat hamba Nya.. Camtu gak ngan xpod. sblm ni dia ok sesangat. Pastu dapat ujian... website crash... tu yg sumer order jd kelam kabut.. Lambat update dan macam2 lagi lah. Tp diorg bangkit balik dan skrg sumer da ok. paling lama process pun 4 hari. Jgn judge someone pada masa dia hadapi kesukaran dan cabaran. Kira ok la walaupun jadi macam2 dia x tinggalkan korang nyer order.. Biasa la tu.. aku rasa kalo ko duk kat tempat dia pun ko kelam kabut sbb macam2 nak kejar. Nak print order yg tertunggak, nak bg refund and nak update all at the same time. So, aku rasa diorg amik tindakan betul utk prior kan pada print order sedia ada dulu baru uruskan pasal update.. Aku nyer walaupun banyak order sangkut hari tu sampai berpuluh org dapat brg lambat tp xde sorang pun mintak refund. Sumer ok yg penting communication dgn customer tu yg kena jaga. Dah... jgn marah2 lagi.. pasni g order lagi k..Da ok da tu...