Dari KL ke Kuala Perlis

idan

freshman
Joined
Oct 14, 2009
Messages
347
Points
0
rasanya banyak bus yg turun di k.perlis.. another option, bus kangar.. and turun di persimpangan ke k.perlis. tapi perlu tunggu/panggil teksi plak ke k.perlis. Kalo dari KL ke k.perlis..normally 5 - 6 jam bergantung pada driver bus. Kalo perlu bantuan.. contact aku. Umah aku tak jauh dari k.perlis and a.star.
 

PinguSpy

Senior
Joined
Jan 7, 2007
Messages
7,432
Points
38
bukan dari KL ke Perlis 8jam ke?
aku dulu penah gk duduk berseri,perlis...

skang tingal dkt kulim,kedah...
 

KevinKeyween

freshman
Joined
Aug 3, 2010
Messages
273
Points
16
8 jam.. Standard tu..
Wei pingu.. Taktau pun kau org perlis... Geng ar ni.. Aku duk arau... :D
 

PinguSpy

Senior
Joined
Jan 7, 2007
Messages
7,432
Points
38
8 jam.. Standard tu..
Wei pingu.. Taktau pun kau org perlis... Geng ar ni.. Aku duk arau... :D
dulu la time aku kecik.. sejak lahir sampai darjah 4 je... :D...
tp aku lahir dekat kedah.. now menetap di kedah balik
 

idan

freshman
Joined
Oct 14, 2009
Messages
347
Points
0
tengok driver gak pingu. and kalo malam hari.. shahab perdana --> KL 5 jam saja. siang hari mungkin lagi lewat.
@kevin. arau ka.. aku kerpan.. jalan putera.
 

PinguSpy

Senior
Joined
Jan 7, 2007
Messages
7,432
Points
38
tengok driver gak pingu. and kalo malam hari.. shahab perdana --> KL 5 jam saja. siang hari mungkin lagi lewat.
@kevin. arau ka.. aku kerpan.. jalan putera.
iye mmg tgk driver gk...
yg x boleh belah.. aku slalu balik dari KL ---> KULIM/KEDAH = 8JAM!!!!(kalau naik bas cap ULAT)..
kalau bas Plusliner/Tranasional .. stdet 4-5 jam je
 

XploR

freshman
Joined
May 1, 2006
Messages
400
Points
16
Age
36
hoh. Sib baik aku beli tranasional. Katenyer 6-7 jam. Jauh gak ye sane. Aku nak naik feri g langkawi nun agak2 sempat tak. Aku bertolak 9 pagi, konon nak tengok pemandangan, kena jalan jem padan muka aku. Feri takda malam kan?
 
Last edited:

idan

freshman
Joined
Oct 14, 2009
Messages
347
Points
0
@xplor ..pemandangan apa tengah highway. Tapi sempat kot.. feri last pkul 7 kalo tak salah.
@miekof mmg jiran la.. ada masa jom lepak.
 

hirman

freshman
Joined
May 24, 2009
Messages
562
Points
16
2 tahun dulu pernah naik bas 2 tingkat pergi kuala perlis.Harga sama dengan bas setingkat tapi yang xsama adalah kerusi lebih kecil..
 
Top