Dapatkan lebih 300 pips sehari satu pips 10 dollar

mamatpenang

Senior
Joined
May 11, 2008
Messages
2,551
Points
38
Tawaran kepada yang berminat belajar forex face to face di Bukit Jambul Penang.Guru Forex member saya memperolehi usd17 000 sebulan nak bukti ym saya harga kelas rm500 face to face dan wang dikembalikan jika gagal buat duit
 

nizam

freshman
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Points
16
gempak bunyinye bro...tp benda ni tak mustahil dlm forex...kl modal dah besar dan main 340usd x 50pips = usd17k...atau 170usd x 100pips dan etc etc...sapelah guru tuan hamba tu ye?? memang dpt 17k tu purely dr trading ke??
 

nerofx86

freshman
Joined
Oct 19, 2008
Messages
51
Points
6
Age
34
Tawaran kepada yang berminat belajar forex face to face di Bukit Jambul Penang.Guru Forex member saya memperolehi usd17 000 sebulan nak bukti ym saya harga kelas rm500 face to face dan wang dikembalikan jika gagal buat duit

fuhh..berasap dgr tuh
 

seeking

freshman
Joined
Sep 26, 2008
Messages
41
Points
6
aduyai...... tak jawab la plak si mamatpenang nih.... bro PM me details..... :D
 

Jebatfx

freshman
Joined
Feb 23, 2008
Messages
1,161
Points
36
salam,

asyik asyik promote benda yg sama.. tapi nick lain lain... kejap money back guarantee seminar dari penang, sekarang nie tajuk 300 pips pulak..apa guru forex nie tak berani nak tunjukkan diri ke.. asyik anak buah dia je promote.. ke anak buah aka guru nie...

tuhan je la yg tahu.

kalau ada salah silap. harap maaf
 

sycorp

freshman
Joined
Apr 27, 2008
Messages
30
Points
1
Age
37
kalau menurut aku pulak . memang masuk akal kalau boleh dpt 17k usd sebulan . tengok berapa modal dulu dan teknik ape yg dia pakai . dalam forex ni nak dpt ratus ribu sehari pun boleh dan bangkrup ratus ribu sehari pun boleh jadi jugak .

anyway, tuan tanah mana . citelah lebih sikit disini .
 

spatt

Newbie
Joined
Jun 20, 2008
Messages
765
Points
18
Age
33
tuan tanah ade reputasi 'buat thread dan hilang'...
 

sycorp

freshman
Joined
Apr 27, 2008
Messages
30
Points
1
Age
37
tuan tanah dah hilang ke ?
 

ahmadnaim

freshman
Joined
Dec 22, 2007
Messages
174
Points
16
Age
36
rileks2 bertenang semua kang mai la blk mamatpenang tu dia belanja passembor hahaha
 
Top