Danok syurga dunia hanya RM200 semalam untuk seorang bidadari!!!!!!!!!!!!!!!!

sHaN

freshman
Joined
Aug 23, 2010
Messages
108
Points
0
takdak mende pun kat danok...
:) aku dlu belaja kat utara..selalu je lepas masuk thai
takde mende pun kat sane

nak kata barang murah? tak jugak...same je ngan harga kat sni..
kalau murah pun memang sah2 barang replica..

danok memang pusat pela***an yang aktif kat thailand..sllu org gi sana nak cari "bidadari" neraka je la..memang la sedap bang...tp nanti macam2 penyakit melekat kat badan ko..
eiiiiiii......yeks!
 
S

-SieG-

Bro, member aku selalu pegi danok. siap buat pakej lagi kt kawan2 dia yang nk 'mkn' 'aym pkai kasut' kt sane.
walaupun tempat maksiat, aku tringin jugak nk tengok Thailand tuh macam mane.
setakat nie, pernah pergi Indonesia je.
Kene ade passport tak nk masuk Danok?

anyway, kalau boleh,sila lawat www.1tradezone.my
projek saya sekarang.mohon sokongan.
 
Last edited:

mamatpenang

Senior
Joined
May 11, 2008
Messages
2,551
Points
38
pi bisnes la bab lain masing masing ada pelbagai biz kat situ beras

beras siam kualiti lagi tinggi pada beras malaysia
 

PinguSpy

Senior
Joined
Jan 7, 2007
Messages
7,432
Points
38
ayam danok ni banyak penyakit.... kalo nak kene penyakit leh le try... hehee...
beli beras takpe.. mmg beras siam wangi and berkualiti...
Pergi padang besar je.. cari pulut ayam.. serius sedap..
dulu waktu duduk perlis.. keluarga aku slalu pergi.. mmg sedap pulut ayam dia..

perempuan dkt danok banyak AIDS .. dan HIV.. dan juga bapuk.. LOL
 
Top