blog baru aku..tolong komen boleh??

danzaimar

freshman
Joined
Dec 10, 2008
Messages
273
Points
16
Age
37
Assalamualaikum semua warga WC,

aku baru je buat blog baru dengan domain sendiri..
aku pun baru je dalam dunia blogging ni..jadi mintak komen2 bernas dari semua otai2 IM dan blogger..kot2 ader penambahan dan kekurangan blog saya ni..huhuhu..segala komen anda saya ucapkan jutaan terima kasih..

ni link blog saya www.teropongartis.com
 

marshita

freshman
Joined
Oct 23, 2009
Messages
291
Points
0
Tahniah danzaimar!! Tahun baru, Azam baru, Blog baru....teropong artis ye??... :)

p/s: blog baru ke tu??
 
Last edited:

faezil

Newbie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
7,061
Points
38
ok... bagus...

cuma rasanya kalau 'jom kita terjah!!' kat bahagian atas kiri tu dibuat dalam bentuk grafik (tetapi saiz dikekalkan sebegitu) mungkin nampak lebih menarik.

dan rasanya sidebar kanan tu mcm kecik sgt.. memandangkan ia dibahagi lagi 2 bahagian. So, apa kata dibesarkan sket... sket je... tak banyak
 

danzaimar

freshman
Joined
Dec 10, 2008
Messages
273
Points
16
Age
37
ok... bagus...

cuma rasanya kalau 'jom kita terjah!!' kat bahagian atas kiri tu dibuat dalam bentuk grafik (tetapi saiz dikekalkan sebegitu) mungkin nampak lebih menarik.

dan rasanya sidebar kanan tu mcm kecik sgt.. memandangkan ia dibahagi lagi 2 bahagian. So, apa kata dibesarkan sket... sket je... tak banyak

ok..saya cuba betulkan..tq bro..
 

shaifulazhan

Senior
Joined
Dec 1, 2009
Messages
1,705
Points
38
Mantap dah bro. Saya suka je tgk sebab mata x sakit hehe..
 

aktechpage.com

freshman
Joined
Jul 4, 2009
Messages
676
Points
18
Nice blog tooo...
Just perlu meriahkan dgn content2 yg hot n menarik....
try amik ohbulan.com sbg contoh dan persaingan...
Yg kurang tambahkan, yang dah ok kekalkan

Welcome to blogging world :D
 
Top