Betul ke ni? kalau betul mmg boleh kaya!!!

UmnMaster

freshman
Joined
Aug 18, 2009
Messages
1
Points
0
some pornstars are hot, and isee why they shooting in this kind of video, just a work and more pleasure, if you have nice body, why not? this just a show and... must go on
 

bong

Newbie
Joined
Mar 6, 2009
Messages
110
Points
0
ala... sekali tengok dah tahu scam dan spam dah.. mana ada duit percuma di dunia ni?
 
M

MIAbammaAdecy

Cheap Generic Acomplia
Acomplia diet pill works by blocking endogenous cannabinoid binding to CBI receptors in the brain, thus creating a better balance which in turn suppresses appetite and the longing to overeat.
 

+kool+

freshman
Joined
Nov 12, 2008
Messages
1,366
Points
36
ak pakai windows pirate.. susah a kalo dia detect nanti.. :p
 

uyis

freshman
Joined
Aug 25, 2009
Messages
29
Points
1
mmg spam...aku penah dpt email dr fbi lg...siap ngtau dh dpt duit usd7.5juta...mls nk pikir....xkn senang2 depa nk bg duit kat kita...nk tipu kita ada laaa......
 

ezord

Newbie
Joined
Jul 3, 2009
Messages
539
Points
16
spam..spam..n scamm haha..haah actualy bnda ni dh lme dah.ape pekdah dia soh fwrd xtau la sye
 

mohdredzuan

freshman
Joined
Sep 9, 2009
Messages
2
Points
0
Age
37
Ha ha ini memang ti pu lah..x kan betul punya. ini hah lama kan? masuk inbox saya masa mula² join friendster.
Mana ada orang kaya sesaja bagi duit. kalo betul dia nak sedekah mesti dia buat check besar padang bola sepak, :rolleyes: biar seluruh dunia dapat tengok
 

codak

freshman
Joined
Apr 24, 2009
Messages
571
Points
0
peliknyer...rase klakar gler org yg forward tu haha:)
 
Top