Bengkel WordPress | Bukan Sekadar Membina Blog Tetapi Perniagaan Anda!!!

surfaddict

Senior
Joined
May 31, 2006
Messages
2,116
Points
38
Tak berapa pasti interfada, 26 April ni mungkin bengkelwordpress terakhir untuk separuh tahun pertama bulan ini.

Saya tak dapat nak jadikan event bulanan kerana komitment terhadap projek2 lain juga perlu diambil kira. Walau bagaimanapun selepasa bulan 6 insya-allah kalau takde apa2 bengkelwordpress akan diadakan semula. :)
 

surfaddict

Senior
Joined
May 31, 2006
Messages
2,116
Points
38

ijamidayu

Newbie
Joined
Oct 11, 2007
Messages
3,075
Points
38
Age
37
Hahahahah.. Dah approve lom? Aku dah register.. :D Ko nyer DVD sok la aku pos.. Mcm2 dogaan.. Mata lak merah... Huhuhuhuh..

Anak aku lak nak tekan2 nie keyboard lagi.. Mau potong bapak dia jadi JUTAWAN..... HAahahahaha
 

yoji

Senior
Joined
Oct 30, 2008
Messages
2,004
Points
38
forum nie utk peserta bengkelwordpress je ke... bleh ke nak join... :)
 

yoji

Senior
Joined
Oct 30, 2008
Messages
2,004
Points
38
nak tu nak... tapi jauh la... kat penang nak ke kl tu...
 
Top