Baru Nak MenJual Diorang Dah Cabut

Joined
Nov 26, 2007
Messages
1,107
Likes
2
Points
38
Online
#1


Bila kita jual je orang LARI.
Bila kita jual je orang UNFRIEND.
Bila kita jual je orang TAK SELESA.
.
Kenapalah susah sangat nak menjual ni ?
.
Memanglah susah sebab cara awak menjual tu tak kena.
.
Apa yang tak kenanya ?
.
Begini...
.
Kalau nak menjual:
.
1) Jual lah kepada orang yang nak beli. Kalau kita menjual kepada orang yang memang tak nak beli, memang tak lah.
.
2) Jual lah kepada orang yang bersedia nak beli. Kalau dia tak bersedia nak beli, memang sampai kiamat dia tak akan membeli.
.
.
Macam mana nak dapatkan orang yang nak membeli dan bersedia nak beli ni ?
.
Kalau tak tahu belajarlah jangan sombong.
.
Mari sini.. boleh belajar melalui panduan lengkap copywriting ni.
.
Memang lengkap. Formula mudah copywriting untuk hampir semua medium jualan.
.
Nak dapatkan panduan ni boleh terus klik link di bawah ni ya
.
Klik >> https://tinyurl.com/PemikatSales2u








 
Joined
Nov 26, 2007
Messages
1,107
Likes
2
Points
38
Online
#2


Saya nak ucap terima kasih kepada Sifu Zahrul Azua kerana bongkarkan ilmu Pemikat Jualan kepada saya. Bagi saya, ilmu Canvas Copywriting dan Sales Funnel dari Sifu Zahrul sangat membantu. Kalau sebelum ini komisyen yang saya dapat dalam RM1000 sahaja tapi lepas dapat ilmu Sifu Zahrul ni, saya dah boleh secara konsisten dapat RM5000.

Lagi info, Klik >> https://tinyurl.com/PemikatSales2u


Muhammad Ridwan (Wan J)
Perunding Jualan Perodua
 
Top