Baru berjinak2 dgn ebay

faezil

Newbie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
7,061
Points
38
sudi2kan lah membaca thread diari 'usahawan ebay berhingus'

di situ ada banyak ilmu ebay utk dikorek
 

mr. small

freshman
Joined
Sep 15, 2009
Messages
441
Points
0

faezil

Newbie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
7,061
Points
38
kt dlm sane ada segala mcm cerita psl ebay, sggp ngan x sanggup je nk baca..
mesti sanggup punya... tak gitu TT ?

kalau baca pun tak sanggup... payah tu sbb berebay lagi besar cabarannya berbanding cabaran membaca thread berhingus tu
 

faezil

Newbie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
7,061
Points
38
tq sume.hope kat thread ni dapat byk manfaatnya
baca thread bermula dari posting pertama muka surat pertama sampai habis....

jangan terus bukak page akhir... mmg confirm tak tahu hujung pangkal
 

sikhwan3

freshman
Joined
Feb 20, 2010
Messages
13
Points
0
thanx buak topic ni...sy pun tgh nak blajar pasal e-bay ni :)
 
Joined
Mar 15, 2012
Messages
299
Points
0
ebay ny bley buat duit ke?
 
Top