Bagaimana Mensabotaj Akaun eBay Pesaing Anda?

Status
Not open for further replies.

tanpanama

freshman
Joined
Jan 20, 2008
Messages
264
Points
16
Boleh ker topic nih... :D mungkin korang pernah tengok sorg seller tu tiru korang punya gambar, copy korang punya listing... ko pun perasan dia ada bukak banyak akaun kat ebay... dah mesej seller jangan tiru... report kat ebay.. dorang buat tak layan jer...

dorang punya listing lagi tinggi dalam ebay search... sale dorg pun banyak... korang yang jual jujur pun takder sale lama dah.. dorg sale beribu2 sebulan... korang pun rasa sakit hati...

Mesti korang rasa nak sabotaj jer akaun dorg... biar kena gantung.. Mcm mana nak buat...? Aku da lama tau teknik ni.. tapi tak pernah praktikkan... dengar2 memang berkesan.. mungkin ramai dah tau...

ops.. sebelum aku dedahkan... kena minta pendapat ramai.. sesuai ke tak aku bgtau nih... :D
 

zul_genius86

freshman
Joined
Sep 14, 2008
Messages
133
Points
16
Boleh ker topic nih... :D mungkin korang pernah tengok sorg seller tu tiru korang punya gambar, copy korang punya listing... ko pun perasan dia ada bukak banyak akaun kat ebay... dah mesej seller jangan tiru... report kat ebay.. dorang buat tak layan jer...

dorang punya listing lagi tinggi dalam ebay search... sale dorg pun banyak... korang yang jual jujur pun takder sale lama dah.. dorg sale beribu2 sebulan... korang pun rasa sakit hati...

Mesti korang rasa nak sabotaj jer akaun dorg... biar kena gantung.. Mcm mana nak buat...? Aku da lama tau teknik ni.. tapi tak pernah praktikkan... dengar2 memang berkesan.. mungkin ramai dah tau...

ops.. sebelum aku dedahkan... kena minta pendapat ramai.. sesuai ke tak aku bgtau nih... :D

sy pn tau cara dia..teknik ni bo menjatuh name seseorg..tp sy rase x yah ar diskusi teknik camne nk buat sbb takut org salah gune..t ramai y busuk ati kt sifu2 kte kt sni..pastu cube jatuhkn kredibiliti diorg..huhu..my cent only.

p/s:ramai otai2 gah tkr id ebay ni..huhu
 

shuth

Senior
Joined
Dec 13, 2005
Messages
2,936
Points
48
topik closed.
ilmu-lmu yang tak baik, tak baik diajarkan kepada orang.
sampai mati nanti dosanya tak habis.
 
Status
Not open for further replies.
Top