Anwar buat 'pendedahan tergempar' berkaitan PM esok

Status
Not open for further replies.
Joined
Jul 19, 2008
Messages
52
Likes
0
Points
6
Offline
#41
Biasala..manusia memang buat silap. Anwar, najib..pak lah..cek det..
Semua pun ada buat silap. Sahih tak sahih kesilapan dorang tu hanya tuhan yang lebih mengetahui..Biasa la bila dah ada kuasa, seperti kata cek det taim pilihanraya dulu jugak "Anwar bukan ada salah apa2 pun..semua orang nampak, saya tangkap dia masuk lokap. Itu lah bila dah ada kuasa..kita boleh gunakan kuasa untuk menutup kejahatan ataupun kebaikan"
Sejarah akan membuktikan yang mana betul yang mana silap..u dont have to worry so much. Hanya percaya tuhan tu maha adil..setiap perbuatan tu ada balasannya tersendiri.
 

abg_x

freshman
Joined
Dec 14, 2006
Messages
1,987
Likes
1
Points
38
Offline
#42
Biasala..manusia memang buat silap. Anwar, najib..pak lah..cek det..
Semua pun ada buat silap. Sahih tak sahih kesilapan dorang tu hanya tuhan yang lebih mengetahui..Biasa la bila dah ada kuasa, seperti kata cek det taim pilihanraya dulu jugak "Anwar bukan ada salah apa2 pun..semua orang nampak, saya tangkap dia masuk lokap. Itu lah bila dah ada kuasa..kita boleh gunakan kuasa untuk menutup kejahatan ataupun kebaikan"
Sejarah akan membuktikan yang mana betul yang mana silap..u dont have to worry so much. Hanya percaya tuhan tu maha adil..setiap perbuatan tu ada balasannya tersendiri.
Itu ayat Mahathir kasi perli sahaja tu.. hahaha... Tgkla dia bantai Anwar kat Taiping pagi ni.
 

abg_x

freshman
Joined
Dec 14, 2006
Messages
1,987
Likes
1
Points
38
Offline
#43
Pekebndala ko mengarut nie....belajar tinggi otak xdak.....akhlak ko kemana...sesuka ati kutuk orang.....
brpa diorang bayar kat ko caci pencacai....????????:rolleyes:
Okla tu... Anwar dah tipu aku banyak kali masa aku jadi geng reformasi dan keadilan dulu.. Aku gi umah dia dok terjerit2 reformasi *****...
 
Joined
Feb 24, 2008
Messages
1,181
Likes
3
Points
38
Offline
#44
Okla tu... Anwar dah tipu aku banyak kali masa aku jadi geng reformasi dan keadilan dulu.. Aku gi umah dia dok terjerit2 reformasi *****...
ada ke dia ajak ko menjerit-jerit melaungkan reformasi??

aku rasa ko yg semangat lebih2...rilek dah ar..bukan nak kiamat pon masa tu...
 

pintoo

freshman
Joined
Aug 22, 2007
Messages
174
Likes
0
Points
16
Offline
#45
hahaaa abg_x tu saje provok korang..aku malas nk layan.. da lama da dia selalu buat provokasi gni...

p.s abg_x plak bila nk reformasi diri sendiri?
 
Status
Not open for further replies.
Top