aku kecewa dengan business internet

Joined
Aug 10, 2006
Messages
179
Likes
1
Points
18
Offline
aku ingat pada yang ingin menceburi perniagaan internet ni jgn mengharapkan keuntungan segera atau duit cepat, betul kata otai2 kat wc ni kena belajar berperingkat2, kadang2 apa yang kita buat tak seperti di harapkan....kesabaran jua penting...jadikan ianya minat terlebih dahulu...keuntungan akan menyusur tak lama lagi.....biasakan diri dulu dengan sepak terajang dunia perniagaan internet....mula u zero nanti u akan jadi hero...percayalah.

p/s: minat tu sgt penting.
 
Joined
Apr 10, 2006
Messages
398
Likes
2
Points
18
Offline
aku ingat pada yang ingin menceburi perniagaan internet ni jgn mengharapkan keuntungan segera atau duit cepat, betul kata otai2 kat wc ni kena belajar berperingkat2, kadang2 apa yang kita buat tak seperti di harapkan....kesabaran jua penting...jadikan ianya minat terlebih dahulu...keuntungan akan menyusur tak lama lagi.....biasakan diri dulu dengan sepak terajang dunia perniagaan internet....mula u zero nanti u akan jadi hero...percayalah.

p/s: minat tu sgt penting.
..betul tu sontorian sebagai langkah permulaan banyak lagi yang perlu dibelajar. Saya sendiri pon daripada tak tau langsung pasal perniagaan internet ni...lebih2 lagi nak buat website..dan sekarang berkat kesabaran dah mampu terbitkan beberapa web jualan sendiri & tak perlu upah org lain. Alhamdulillah dah mula menampakkan hasil..tapi masa mula2 dulu memang rasa putus asa gak buat itu..ini..tapi duitnya tak masuk2..keluar banyak ler! Tapi bila muhasabah diri balik..sebenarnya silap sendiri gopoh sangat nak dapat duit cepat...dan strateginya tak betul..

P.S - Kepada rakan newbie..usahakanlah perniagaan internet ni dengan penuh kesabaran dan semangat untuk belajar kena tinggi ;)
 
Joined
Sep 23, 2008
Messages
36
Likes
0
Points
6
Offline
Nk tumpang 2 belah kaki...Emmmm...byk tul luahan dan kata2 hikmat yg bley di jadikan panduan...aku pun br gak dlm IM nie...start serious september 2008...aku gamble brenti kerja...

so, skg alhamdullilah sedang menajamkan lg biz...kesimpulan yg aku dpt buat...fokus pd satu dulu...jgn rambang mata...nanti kata org yg di kejar tak dpt yg di kendong berciciran...
 
Joined
Dec 12, 2008
Messages
749
Likes
2
Points
18
Offline
saye pon mcm awk jugak.. dah mengalah dah dok wat2 bisnes internet nih.. tapi, tetap xputos ase.. cube try wat siket2 dulu.. skrg ni sye bru je 8bln mncbri bdg bisns internet ni.. masih xdpt pape pulangan lagi.. tapi, still pecaye another day, will be my lucky day.. Aminn..
:) skrg ni tgh buat ClickBank.. Harap2 dapat manfaat..
 
Top