Agak-agak korang kenal ke aku???

Joined
Jul 5, 2006
Messages
99
Likes
0
Points
6
Age
34
Offline
#85
Apa salahnya buat banyak port kat Malaysia ni.. sekurang-kurangnya dapat menjana ekonomi negara di samping menarik pelabur2 luar dan dalam negara. huuhuhu.
 
Joined
Jul 5, 2006
Messages
99
Likes
0
Points
6
Age
34
Offline
#87
Salam.. sesiapa org senawang jumpa saya di dataran senawang, car boot sale setiap sabtu pukul 8.30 pagi saya menjual rempah mak pon muar, pizza & bun...
 
Joined
Jul 5, 2006
Messages
99
Likes
0
Points
6
Age
34
Offline
#90
up topik..SALAM.. KAWAN2 JEMPUT DATANG CAR BOOT SALE DI DATARAN SENAWANG SETIAP SABTU BERMULA 8.30 AM
 
Joined
Jul 23, 2007
Messages
204
Likes
0
Points
18
Age
37
Offline
#93
Bagus jugak promote diri macam ni ek? Dari orang tak kenal boleh jadi kenal. Prepaidboy, ko kenal aku tak? Aku pun dah lama dalam arena internet ni... huhuhu..
 
Joined
Jul 5, 2006
Messages
99
Likes
0
Points
6
Age
34
Offline
#94
Bagus jugak promote diri macam ni ek? Dari orang tak kenal boleh jadi kenal. Prepaidboy, ko kenal aku tak? Aku pun dah lama dalam arena internet ni... huhuhu..
mesti arr kenal pak imam... selalu bagi khutbah..

Assalamualaikum Wrt Wbt.. ni saya ada sedikit pengumuman. Tidak keterlaluan menjemput kawan-kawan menyertai komuniti saya di prepaidboy.com. Harap kawan-kawan sudi menjadi ahli kepada komuniti saya. Cuma daftar nama pada mybloglog.. Kerjasama kawan-kawan amatlah dihargai..
 
Joined
Jul 23, 2007
Messages
204
Likes
0
Points
18
Age
37
Offline
#96
Ish tak pernah lah pulak nyunat orang, tak sanggup rasanya, sensitip woo tempat tu, sekali silap potong, tak ke naya hahaha!
 
Top