Ada sesapa pernah dengar pasal ranggi technologi tak?

OsmanAdnan

Senior
Joined
Sep 26, 2008
Messages
921
Points
18
Salamz semua..Ada sapa-sapa pernah dengar pasal ranggi technology tak?Bayar RM 50 dan kita akan dapat satu blog (blogspot je pun..) dengan sistem tarik duit yang dah dipasang pada blog ni.Pihak Ranggi Technology yang akan pasangkan sistem ni kat blog kita lepas kita bayar RM 50 tu.

So..Soalannya..Ada ke sistem camni kat internet?Mana la tahu saya terlepas pandang ke.Nak tengok blog dia klik kat sini

Mengikut blog ni,sesiapa yang melawat blog yang dah dipasang sistem tarik duit ni,duit akan terus masuk ke dalam akaun dia.Betul ke tidak ye..:D Ada sapa-sapa pernah cuba tak?
 
Last edited:

Razif

Senior
Joined
May 20, 2008
Messages
3,223
Points
38
1) Benda nie dah ada...

2) benda nie nape dalam thread motivasi lak...

3) benda nie mungkinkah foundernya user yang menggunakan id mamat penang?

aku bosan gak la bila benda2 camni dok berulang2...
 
Top