4 tips simpan duit

zyan

Senior
Joined
Jun 6, 2008
Messages
2,335
Points
38
saya guna tabung... apa sahaja baki yg tinggal lepas sehari guna.. apa yg ada kat poket terus masuk tabung :)

sy juga ada tabung berwarna... yg mana warna merah sy letak duit rm10.. yg warna hijau sy letak rm5... benda ni seronok sebenarnya...

nak cari tabung yg berwarna x susah pun.. beli je potato pringles .. bekas dia kan ada macam2 warna... gunakan bekas tu.. hehe
 

AzlanIMer

Newbie
Joined
Feb 19, 2010
Messages
1,010
Points
36
Terima kasih TT

Atas perkongsian tips ini...

Saya akan simpan dalam memori saya
sbb ianya mmg bermanfaat :)
 

mieno

Newbie
Joined
Jul 12, 2011
Messages
116
Points
0
Terima kasih informasi.
Perkara yang saya setuju adalah no 2: Sedekah.
Tetapi kita susah bersedekah.
Kadang-kadang lupa nak bersedekah.
 

AT-TARMIZI

freshman
Joined
Dec 9, 2008
Messages
467
Points
16
Age
32
saya guna tabung... apa sahaja baki yg tinggal lepas sehari guna.. apa yg ada kat poket terus masuk tabung :)

sy juga ada tabung berwarna... yg mana warna merah sy letak duit rm10.. yg warna hijau sy letak rm5... benda ni seronok sebenarnya...

nak cari tabung yg berwarna x susah pun.. beli je potato pringles .. bekas dia kan ada macam2 warna... gunakan bekas tu.. hehe

menarik nie :) terima kasih zyan utk tips ini
 

AT-TARMIZI

freshman
Joined
Dec 9, 2008
Messages
467
Points
16
Age
32
Terima kasih informasi.
Perkara yang saya setuju adalah no 2: Sedekah.
Tetapi kita susah bersedekah.
Kadang-kadang lupa nak bersedekah.

betul tu mieno..xpelah kita di WC ni cubalah perlahan-perlahan... :)
 
Top