33 Strategi & Teknik Pemasaran Zalora (Case Study)

Joined
Mar 5, 2011
Messages
330
Likes
5
Points
0
Offline
#1


Salam & hai rakan-rakan WC yang dihormati,

Ada tak yang berminat nak baca kajian kes "33 Strategi & Teknik Pemasaran Zalora" di atas ini?

Berikut saya senaraikan sebahagian daripadanya:

  1. Kupon Selepas Pembelian (Checkout)
  2. Pertandingan + Kupon
  3. Baucar Selamat Datang Di Dalam Emel
  4. Produk Cadangan Dalam Emel
  5. Pautan Kategori Dalam Emel
  6. Jualan Satu Hari Sahaja
  7. Pos Percuma Jika Belian RM75 Ke Atas
  8. Joint Venture (JV) / Kolaborasi Dengan Jenama Lain
  9. Status Tempahan Lengkap
  10. Pelbagai Pilihan Bayaran (Termasuk COD)
  11. Lencana Selamat Membeli Di Sini
  12. Tawaran Langganan Newsletter
  13. Survey Ringkas
  14. Baucar Selamat Datang (Dalam Bentuk Pop*up)
  15. Bertanya Review Produk (Guna Borang Di Laman Web)

Saya hanya senaraikan points sahaja di atas. Mungkin anda tak berapa 'nampak' dan faham lagi.

Kalau nak baca kesemua 33 strategi & teknik pemasaran Zalora tersebut, klik di sini.

Nota:

#1 - Anda boleh baca kajian kes ini secara online ATAU download kajian kes ini dalam bentuk eBook PDF. Link download ada di dalam artikel tersebut.

#2 - Sila SHARE case study ini di Facebook anda jika anda belajar sesuatu daripadanya. Semoga rakan-rakan usahawan kita yang lain juga mendapat manfaat daripada case study ini, insyaAllah. :)

Selamat membaca! :)
 
Last edited:
Joined
Jun 14, 2012
Messages
164
Likes
1
Points
0
Offline
#4
Terima kasih bro. Saya suka membaca apa-apa yang berkaitan dengan case study nie.
 
Joined
Nov 15, 2010
Messages
127
Likes
0
Points
16
Offline
#5


Salam & hai rakan-rakan WC yang dihormati,

Ada tak yang berminat nak baca kajian kes "33 Strategi & Teknik Pemasaran Zalora" di atas ini?

Berikut saya senaraikan sebahagian daripadanya:

  1. Kupon Selepas Pembelian (Checkout)
  2. Pertandingan + Kupon
  3. Baucar Selamat Datang Di Dalam Emel
  4. Produk Cadangan Dalam Emel
  5. Pautan Kategori Dalam Emel
  6. Jualan Satu Hari Sahaja
  7. Pos Percuma Jika Belian RM75 Ke Atas
  8. Joint Venture (JV) / Kolaborasi Dengan Jenama Lain
  9. Status Tempahan Lengkap
  10. Pelbagai Pilihan Bayaran (Termasuk COD)
  11. Lencana Selamat Membeli Di Sini
  12. Tawaran Langganan Newsletter
  13. Survey Ringkas
  14. Baucar Selamat Datang (Dalam Bentuk Pop*up)
  15. Bertanya Review Produk (Guna Borang Di Laman Web)

Saya hanya senaraikan points sahaja di atas. Mungkin anda tak berapa 'nampak' dan faham lagi.

Kalau nak baca kesemua 33 strategi & teknik pemasaran Zalora tersebut, klik di sini.

Nota:

#1 - Anda boleh baca kajian kes ini secara online ATAU download kajian kes ini dalam bentuk eBook PDF. Link download ada di dalam artikel tersebut.

#2 - Sila SHARE case study ini di Facebook anda jika anda belajar sesuatu daripadanya. Semoga rakan-rakan usahawan kita yang lain juga mendapat manfaat daripada case study ini, insyaAllah. :)

Selamat membaca! :)
Terbaik... bermanafaat juga
 
Top