$3 sahaja - Teknik Tingkatkan Traffik dan jumlah subscriber (berdasarkan pengalaman)

RajaKamil

Kawan WC Premium
Super Senior
Joined
Jul 10, 2007
Messages
6,833
Points
48
Age
34
Alhamdulillah, meningkat lagi jumlah subscriber
Lihat video di bawah
 
Last edited:

Muhamin

Newbie
Joined
May 16, 2008
Messages
247
Points
18
Age
35
Tahniah RajaKamil atas pelancaran ebook baru.

Tapi apasal tak nampak pun ecover dia?

Atau saya tak nampak? Dah basuh muka 4 kali ni...
 

RajaKamil

Kawan WC Premium
Super Senior
Joined
Jul 10, 2007
Messages
6,833
Points
48
Age
34
huhu, biarkan lah dulu ecover tu :)
Karang diorang terpukau tgk ecover sampai lupa nak beli...
 

amrilmuidz

Senior
Joined
Oct 9, 2009
Messages
462
Points
0
Salam saudara

Kepada RK tq for da good produk. Tak sempat nak dengar kesemuanya lagi sebab byk keje tapi saya tau itu satu produk yang boleh membantu kita mendapatkan trafik tinggi ke blog insyallah.

Ada 3 audio pasal trafik feedburner and jana wang. Memang berbaloi dengan harga yang paling murah dalam dunia untuk ilmu yang sangat berharga.

Dapatkan sekarang sebelum terlambat. Saya takde promote affiliate ker aper ek. Sekadar pandangan saya.

Rugi woo kalau tak beli.ehhehee

Salam
Amril Muidz
 

GoMonsta

freshman
Joined
Nov 6, 2009
Messages
1,859
Points
0
bro.. add me to the list 1 aku seorang blogger. hehehe :D
 

Muhammad Fie

Senior
Joined
Jan 22, 2008
Messages
1,512
Points
38
Rasa cam nak sambar satu...:)

Teknik bro utk dptkan traffik cara2 berbayar atau percuma?
 

amrilmuidz

Senior
Joined
Oct 9, 2009
Messages
462
Points
0
Salam semua,

Ada sikit info dari audio pertama.hehehe.

Dalam tu ada menerangkan nisbah 1:2:1. Anda nak tahu maksudnya dapatkan lah produk tersebut.

Anda tidak akan menyesal kerana biasa produk RK ini semua
berkualiti kan...?

So apa lagi booke lah.hehehee

Salam
Amril Muidz
 

amrilmuidz

Senior
Joined
Oct 9, 2009
Messages
462
Points
0
Salam diskeetmadu.

Hari tu saya beli ada jer akaun maybank. Tapi bila tg balik kat RK punya web tempahan dah takde pulak.

Plikkk...

Amrilmuidz
 

mazlie nadzri

Senior
Joined
Jan 23, 2008
Messages
1,686
Points
38
Salam bos :)

Booking ya, PM maklumat akaun... :)

p/s: Terasa nak beli pula, selalunya saya jarang beli ebook...
 

RajaKamil

Kawan WC Premium
Super Senior
Joined
Jul 10, 2007
Messages
6,833
Points
48
Age
34
Salam diskeetmadu.

Hari tu saya beli ada jer akaun maybank. Tapi bila tg balik kat RK punya web tempahan dah takde pulak.

Plikkk...

Amrilmuidz
huhu...terima kasih bro kerana memberikan feedback terhadap produk ni :)
 

Muhammad Fie

Senior
Joined
Jan 22, 2008
Messages
1,512
Points
38
Bagus juga teknik bro, harap teknik berbayar tak keluar modal ratus2 lagi..
 
Top