$3 sahaja - Teknik Tingkatkan Traffik dan jumlah subscriber (berdasarkan pengalaman)

Joined
May 16, 2008
Messages
242
Likes
1
Points
18
Age
35
Offline
#61
Tahniah RajaKamil atas pelancaran ebook baru.

Tapi apasal tak nampak pun ecover dia?

Atau saya tak nampak? Dah basuh muka 4 kali ni...
 

RajaKamil

Kawan WC Premium
Active
Joined
Jul 10, 2007
Messages
6,752
Likes
23
Points
48
Age
34
Offline
#62
huhu, biarkan lah dulu ecover tu :)
Karang diorang terpukau tgk ecover sampai lupa nak beli...
 
Joined
Oct 9, 2009
Messages
459
Likes
2
Points
0
Offline
#68
Salam saudara

Kepada RK tq for da good produk. Tak sempat nak dengar kesemuanya lagi sebab byk keje tapi saya tau itu satu produk yang boleh membantu kita mendapatkan trafik tinggi ke blog insyallah.

Ada 3 audio pasal trafik feedburner and jana wang. Memang berbaloi dengan harga yang paling murah dalam dunia untuk ilmu yang sangat berharga.

Dapatkan sekarang sebelum terlambat. Saya takde promote affiliate ker aper ek. Sekadar pandangan saya.

Rugi woo kalau tak beli.ehhehee

Salam
Amril Muidz
 
Joined
Oct 9, 2009
Messages
459
Likes
2
Points
0
Offline
#72
Salam semua,

Ada sikit info dari audio pertama.hehehe.

Dalam tu ada menerangkan nisbah 1:2:1. Anda nak tahu maksudnya dapatkan lah produk tersebut.

Anda tidak akan menyesal kerana biasa produk RK ini semua
berkualiti kan...?

So apa lagi booke lah.hehehee

Salam
Amril Muidz
 
Joined
Oct 9, 2009
Messages
459
Likes
2
Points
0
Offline
#74
Salam diskeetmadu.

Hari tu saya beli ada jer akaun maybank. Tapi bila tg balik kat RK punya web tempahan dah takde pulak.

Plikkk...

Amrilmuidz
 
Joined
Jan 23, 2008
Messages
1,666
Likes
6
Points
38
Offline
#75
Salam bos :)

Booking ya, PM maklumat akaun... :)

p/s: Terasa nak beli pula, selalunya saya jarang beli ebook...
 

RajaKamil

Kawan WC Premium
Active
Joined
Jul 10, 2007
Messages
6,752
Likes
23
Points
48
Age
34
Offline
#76
Salam diskeetmadu.

Hari tu saya beli ada jer akaun maybank. Tapi bila tg balik kat RK punya web tempahan dah takde pulak.

Plikkk...

Amrilmuidz
huhu...terima kasih bro kerana memberikan feedback terhadap produk ni :)
 
Top