Search results

  1. ktstechnology

    Salam perkenalan untuk warga wc

    lanyard ke atau flyer
  2. ktstechnology

    Free Beta tester untuk software heatmap by labsmetrics

    Saya pun nak lah klu mcm itu ..saya pm tuan
  3. ktstechnology

    Salam perkenalan untuk warga wc

    Terima kasih boss tpi jika saya ada buat silap , mohon tegur ya sebab sy masih tak masih dalam selok belok dalam forum ini ..terima kasih
  4. ktstechnology

    Planet ke-9 di dalam sistem suria mungkin telah ditemui

    Planet Ke-09 ... Ambil masa 10 ribu -20 ribu tahun melengkap orbit ..perh
  5. ktstechnology

    Free Beta tester untuk software heatmap by labsmetrics

    terbaik ..mcm mana klau nk join .Bape bayaran?
  6. ktstechnology

    Tablet yang menjalankan sistem operasi ubuntu bakal diperkenalkan tidak lama lagi?

    Terbaik infomasi .. terima kasi kerana berkongsi .. sudh lama dh tinggal info mengenai ubuntu .. baca blik , rindu rasa
  7. ktstechnology

    Jual Promosi domain malaysia .com.my dari exabytes malaysia

    Terbaik ..Murah sngat ... Bos , nk tanya skit boleh?
  8. ktstechnology

    Salam perkenalan untuk warga wc

    alhamdulillah , saya membesarkan lagi pasaran .. terima kasih tokey .. kat sini , nk meniaga pun boleh kan?
  9. ktstechnology

    Cara-cara untuk membaikpulih gangguan frekuensi

    informasi yang berguna .. terima kasih kepada yang berkongsi mengenai ini :D
  10. ktstechnology

    Hukum membeli & memakai kondom

    Alamat macam mana nk jawab ya ... tapi hukum nya HARAM klu pakai untuk berzina dengan perempuan yang tidak ada ikatan dengan kita
  11. ktstechnology

    Salam perkenalan untuk warga wc

    Assalamualaikum dan salam sejahtera , Salam perkenalan dari saya untuk warga cyber wang .. :D .. Saya orang baru disini , mohon tunjuk ajar daripada semua ya .. Saya perkenalkan diri saya . Nama saya saiful ridzuan b jusoh , asal orng dungun .Perkerjaan saya berniaga dalam talian . Sudh empat...
Top