Search results

  1. johandodo

    Rumah Orang Tua atau Rumah Sendiri

    Tgk video viral pun mcm2 dah. Dunia skrg ni dah gila, so kita kena amik langkah terbaik la utk diri sendiri dan keluarga
  2. johandodo

    Rumah Orang Tua atau Rumah Sendiri

    Haah. Website ni aku tgk mmg diorang buat utk memenuhi kehendak orang. Harga, timing, jenis kita yg decide. Takde la sejenis je. Byk pilihan yg kita boleh buat
  3. johandodo

    Rumah Orang Tua atau Rumah Sendiri

    Ni mmg risiko dia. Tapi hantar kat rumah penjaga pun ada risiko lain jugak. Takde benda yg sempurna. Kita boleh ikhtiar dan doa je. Tp ikhtiar yg terbaik la. Cari penjaga yg betul2 dipercayai dan ada pengalaman
  4. johandodo

    Rumah Orang Tua atau Rumah Sendiri

    Haah. Suruh orang jaga bukan tak sayang. Sbb kisah la kita sanggup upah orang. Tapi dalam masa yg sama tak boleh abaikan jugak tanggungjawab. Luangkan masa dgn diorang bila dah abis kerja tu
  5. johandodo

    Rumah Orang Tua atau Rumah Sendiri

    Itu la bagus kalau dapat org datang rumah. Sedap sikit hati, makan minum tempat tidur dan rehat semua terjaga. Takdela mcm serabut. At least selesa
Top