Search results

  1. W

    Jaga Solat

    Dlm kesibukkan kita berniaga..jgn lupa utk kita solat 5waktu sehari.. Allah yg bg rezeki pd kita
  2. W

    Kelebihan berwuduk

    Berwuduk dpt menyegarkan tubuh bdn kita supaya tidak menjadi malas. Org islam semuanya rajin2..jom kita berwuduk selalu
  3. W

    Kelebihan janggut kita

    Nabi suruh simpan janggut sbb ada sebab.. Jom kita sama2 simpan dan rapikan janggut kita
  4. W

    Kelebihan kulit kita

    Kita merasa sakit dan gembira melalui kulit..btl x.. Syukur kalo bole merasa nikmat Allah lg kan
  5. W

    Kelebihan jantung kita

    Apa akan jd kali jantung kita berehenti berfungsi. Jawapanya.. Kita akan meninggal dunia..
  6. W

    Tidur awal

    Sy rasa tidur awal lg bgs dr tidur lewat. Sbbnya tidur lmbt..bgn pun lmbtla. Korang mcmna
  7. W

    Hormati jiran anda

    Sy nasihat kan kpd pembela kucing2..jgn biarkan kucing anda berak kt rumah jiran anda. Pesanan khidmat masyarakt
  8. W

    Kelebihan bersedekah

    Nabi suruh kita selalu beresedekah walau separuh buah kurma. Hebat kan. Buat sikit2 lama2 jd bukit
  9. W

    Kelebihan berzakat

    Selain solat. Kita kena juga byr zakat. Jgn solat jer tp xbyr zakat.. Nnti tergantung amalan
  10. W

    Kelebihan solat berjemaah

    Byk kelebihan solah berjemaah..cuma kdg2 xistiqamah dlm melakukan kebaikan. Kena kuat kan diri lg
  11. W

    Kelebihan poligami

    Askm..knp ramai perempuan xsuka buat kebajikan kpd suami dgn mengizinkan dirinya dimadukan. Kan boleh mendapat pahala
  12. W

    Nasi lemak anak dara

    Betul ke dia tidur 4jam sehari..mgkn btl mgkn x.. Yg penting sapa berusaha dia dapat
  13. W

    Bykkan followers kt instagram

    Cmna cara free nk followers kt insta sampai jadi juta2 yerk..any idea Biasa sy follow jer..pastu dia follow blk
  14. W

    Kedai makan kuantan

    Ada tmpt makan menarik tak kt kuantan sbb sy jrg masak kt rumah. Baik beli jer kan
  15. W

    Hntr anak sekolah tanggujawab siapa

    Btl ke ramai isteri yg hanyar anak ke sekolah. Tp sy hr2 hntr2 anak2 ke sekolah sbb sy pun seorang guru..korang mcmna
  16. W

    Isteri marah kalo sebut madu

    Btl ke perempuan xsuka madu. Tp isteri sy suka beli madu kt kedai arab tu.. Isteri korang mcmna
  17. W

    Cinta yang satu

    Cinta yg sebenar adalah cinta kpd Allah dan Rasulnya. Betul tak Kalo xbtl jom kita solat kt masjid
  18. W

    Simkad apa paling banyak GB dan murah

    Slm..sy tgh survey simkad apa yg best..yg murah dan internet power..any suggestion
  19. W

    Mudah.com

    Slm...baru ni aku kena scam ngat mmat asing kata nk beli barang. Transfer pki smile bank pastu suruh pos dulu br dpt duit. Sapa ada pengalaman
  20. W

    Isteri berleter ketika suami buka WC

    Camano aku xnk bg dia berleter, any suggestion. 1. Tidurkan isteri 2. Buat xtahu
Top