Search results

  1. Noraini

    Subhanallah... Bekas minuman Rasulullah S.A.W

    Mangkuk/Gelas yang pernah digunakan oleh Nabi Muhammad S.A.W disimpan oleh Sayyidina Ali bin Abi Thalib Ra telah kembali ke tangan rakyat Chechnya… sehinggakan presidennya pun turut serta meraikannya untuk bertabarruk dan dibawa ke Masjid Agung Grozny. http://youtu.be/YXhmJuD1R6I...
  2. Noraini

    Siapa dah cuba autoresponder Yezzar.com ?

    Assalamualaikum semua warga WC.. Ada sesiapa dikalangan anda yang telah atau sedang menggunakan sistem autoresponder Yezzar.com ? Nak cuba tp xde free trial :) Jadi, kongsikan sedikit pengalaman & komen anda jika sesiapa pernah gunakan sistem ni.
  3. Noraini

    Wowww ! Karya animasi Indonesia yg mesti terpukau !

    Tranformer 3 Indonesian version http://youtu.be/gZdAYXTpdb0 Dalam hati : Wowww !
  4. Noraini

    [ TERBARU ! ] - PPL NotaComot.com - Nota inspirasi dengan 100% hasil kerja tangan !

    Pendaftaran telah dibuka KLIK DISINI .
  5. Noraini

    Macam mana nak besarkan gambar di post WC ?

    Mohon bantuan warga WC, Saya ingin membuka topik diruangan cabaran WC, bila saya upload gambar dan preview, gambar tu jadi kecil. Macam mana nak setting supaya gambar itu besar ? adakah selepas membuat pembayaran atau bagaimana ?
  6. Noraini

    Video dramatik MAKCIK rempuh kedai Superbike !

    Jom tgk video CCTV yg amat dramatik ni... : http://youtu.be/0MkDLNxeJtg Dalam kejadian tersebut, wanita yang berusia dalam lingkungan 50-an itu telah melanggar dan merempuh sebuah kedai Superbike berkenaan selepas melanggar kereta Volvo XC60, dua buah Myvi dan empat buah motosikal berkuasa...
  7. Noraini

    1,000 pekerja Facebook jadi jutawan !

    LOS ANGELES: Mereka menghabiskan masa bertahun-tahun untuk merancang pengembaraan serba mewah, mengimpikan memandu kereta sport paling mahal dan menetap di apartmen serba lengkap di California. Kini, ketika proses pengapungan bernilai RM15 bilion Facebook di pasaran saham semakin hampir...
  8. Noraini

    Anak MELAYU ada RM20 TRILION dalam bank !

    KUALA LUMPUR 21 Jan. – Walaupun tidak tersenarai sebagai orang terkaya di dunia, anak kelahiran Perak, Kamal Ashnawi (KA) mendakwa beliau kini mempunyai wang simpanan melebihi 5 trilion Euro (RM20 trilion). Dakwaan kekayaannya itu ditunjukkan dengan mengemukakan kepada pemberita salinan...
  9. Noraini

    Strategi perniagaan syarikat pencukur bulu...

    Pernah tak terfikir apa strategi perniagaan syarikat pencukur bulu ? Semua sedia maklum.. Petua melebatkan bulu mata adalah dengan menyapu sedikit lidah buaya atau aloe vera kat bulu mata. Jadi kalau dengan menggunakan aloe vera atau lidah buaya yang dilekatkan di pisau pencukur...
  10. Noraini

    [ KEJAM ! ] Pembunuhan ditempat awam yang menggemparkan dunia !

    - http://youtu.be/8-35HNH5OMQ CHINA – Seorang wanita telah menjadi mangsa pembunuhan kejam apabila ditikam dengan senjata tajam bertubi-tubi sehingga mati oleh seorang lelaki yang tidak dikenali di dalam satu kejadian ngeri yang berlaku di sini baru-baru ini. Kejadian yang mendapat...
  11. Noraini

    Macam mana dia boleh menang ?

    Tersebutlah alkisah.... tayyib... -.- Pada suatu hari ada sekumpulan katak-katak kecil,...yang berlumba-lumba Tujuannya adalah mencapai puncak sebuah menara yang sangat tinggi. Penonton berkumpul bersama mengelilingi menara untuk menyaksikan perlumbaan dan memberikan semangat kepada para...
  12. Noraini

    Renung 8.2 saat boleh jatuh CINTA...

    LONDON - Menurut sekumpulan saintis, perasaan cinta akan datang jika seseorang lelaki memandang wanita yang diminatinya selama 8.2 saat. Sekumpulan penyelidik menyatakan jika seorang lelaki merenung wanita hanya selama empat saat, ia menunjukkan lelaki itu tidak menyukai orang yang...
  13. Noraini

    Perlawanan taekwondo paling comel... :)

    http://youtu.be/DXkCmTcyX58
  14. Noraini

    Dato’ lee chong wei juara badminton terbuka korea 2012

    DATO’ LEE CHONG WEI JUARA BADMINTON TERBUKA KOREA 2012 MENGALAHKAN MUSUH TRADISI LIN DAN. TAHNIAH! kepada Datuk Lee Chong Wei yang telah berjaya mengalahkan lin dan dalam saingan final badminton terbuka korea 2012 di seoul hari ini. Lee Chong Wei bertemu juara dunia Lin Dan dari China di...
  15. Noraini

    Gadis CEMERLANG yang KECUNDANG...

    Nur Amalina che Bakri yang dulu pernah mengejutkan negara dengan keputusan cemerlang SPM 17A1 kini telah kecundang dek budaya barat dan telah hilang jatidiri sebagai seorang muslimah... Mengapa ini terjadi ? apapun... semoga ini dapat menjadi pengajaran untuk pelajar-pelajar kita dan...
Top