Search results

  1. T

    Nk Beli Mesin Urut utk ibu... Tapi nk cadangan ok x?

    Kerusi urut Ogawa tu mahal laa harga dia. Haritu g survey kat outlet dia mahal kot nak dekat 6K. Mahal laa tu bagi sy yg tak mampu sngt ni. Kalau ada promotion pon, dia potong bukan bnyk sngt pon setakat 100 200 je mmg tak beri kesan pon harga tu. Tetap mahal jugak.Tak mampu den.
  2. T

    SNAP & WIN

    Tak payah nak berangan lah, entah-entah ni skim cepat kaya. Bukan boleh belanja makan nanti, kau tu kena makan pasir nanti sebab tak ada duit nak bayar hutang keliling pinggan gara-gara kena tipu and percaya sangat dengan skim ni.
Top