Search results

  1. polis_cyber

    Dalam Negara Intip telefon TMJ: Hanya salah faham, kata KPN

    geng-geng ni lagi nak cakap pusing-pusing..kalau aku, tampo kan ajer..setel..+KetawaSinis+
  2. polis_cyber

    Jual Akaun Grammarly Premium Percuma. Hanya Servis Cas itupun SEIKHLAS HATI

    seikhlas hati?..maknanyer bro @IsmailPadil ada banyak kupon grammarly..aku tak pernah guna servis grammarly nih..tapi kalau bagus, memang berbaloi sangat dengan harga 'seikhlas hati' ni...
  3. polis_cyber

    Dalam Negara Warden pijak pelajar didenda RM3,000

    bapak budak tuh kasik la denda jugak sebab tak pandai jaga anak..
  4. polis_cyber

    Sapa orang apply data roaming semasa gi melancong?

    kalau promoter Celcom dah berbual....macam la orang tak kenal...+KadMerah+
  5. polis_cyber

    Dalam Negara Keretapi KTM bertembung Tren ETS di Stesen Batang Kali

    kalau bertembung head-to-head...pasti ada yang arwah..keretapi ni bukan reti perlahan..
  6. polis_cyber

    Dalam Negara 3 trak Mack untuk Kembara Mahkota Johor 2016

    sakit kocek aku memandangnyer...+Panas+
  7. polis_cyber

    Dah main Clash Royale?

    takut nak main..nanti terjebak bro macam CoC..rabak jugak duit aku dulu bro @theHaikal ..riban-riban jugak...+Dingin+
  8. polis_cyber

    Servis [murah] design grafik facebook cover/banner/bunting/flyers/animated ad/t-shirt dll grafik

    klo design A5 flyers braper bro harga?..nk design flyers unifi ngan streamyx..
  9. polis_cyber

    Realiti Seorang Pekerja Makan Gaji

    nak buat macam mana..Najib kata 'money is king'... @zulyusoff ...+Aghh+
  10. polis_cyber

    Dalam Negara Gadis dakwa diperkosa bergilir-gilir dalam asrama lelaki sebuah institut kemahiran

    @HafizM tak tahu nak marah siapa bila hal macam gini terjadi..budak sekarang terlalu banyak diberi peluang..bila peluang banyak, banyak la juga disia siakan peluang yang baik itu..
  11. polis_cyber

    Teknologi (Ura-Ura) YouTube Akan Melancarkan Unplugged – Perkhidmatan Penstriman TV Atas Talian

    @arie-tpg internet kene laju..baru sedap nak striming..internet malaysia skrang macam siputttttt...+Aghh+
  12. polis_cyber

    Siapakah anda?

    Semoga aktif di WangCyber bro @Hanapi....+Hihi+
  13. polis_cyber

    Iklankan Produk Anda Di Fanpage 435K++ LIKE

    @markaragnos tapi ilmu masih banyak dalam ni sebagai rujukan..so, kite kene pastikan ilmu tuh tak hilang..+Peace+
  14. polis_cyber

    Teknologi Watak Hantu Filem Ju-On Kini Mempunyai Akaun Instagram Rasmi

    @Tokey entah aper yang nak diletak dalam IG agaknyer..main sorok2 bawah katil..+SedihMenangis+
  15. polis_cyber

    Dalam Negara Pemandu kereta Singapura viral sudah ditahan, rakyat Malaysia

    @Imabiz aku pernah tengok kereta ci.na berlagak giler parking tempat tidak sesuai pastuh ada lambang pangkat besar polis lagi...menyirap jer aku tengok...+Menyumpah2+
  16. polis_cyber

    Dalam Negara 'Catch Me If U Can' versi Pulau Pinang, cubaan remaja menyamar pilot gagal

    Mungkin juga sebab muka x hensem macam dcaprio.....+HisapRokok+
Top