Search results

  1. fiza_ismail

    Siapa disini Biz/Work At Home Moms?

    salam semua..saya jual barang2 keperluan muslim seperti jubah muslimah dan jubah lelaki, buku2 agama, tudung, telekung secara dropship dengan membuka fanpage di FB. tp jualan agak slow. apa yg patut saya buat tuk tingkatkan trafik dan memperoleh jualan? wajib ke buka blog? sekarang ni saya...
  2. fiza_ismail

    Siapa disini Biz/Work At Home Moms?

    hi zaliya..minat kita sama la. saya sedang belajar buat sulaman reban. tp sulaman ni perlukan minat dan usaha gigih kn sebab ambil masa yg lama nk siapkn satu2 kraf yg menarik tu..tp bila dah sia puas hati rasanya :)
  3. fiza_ismail

    Kenapa saya dapat tarik traffik tapi tak ada yang beli produk saya?

    masalah kita sama la.saya pun masih terkial2 dan baru belajar berbiz intenet. susahnya nak dpt jualan. mungkin usaha pn sgt sedikit kot. ada sesiapa boleh bantu bg idea nak dptkan fan biz di FB?
  4. fiza_ismail

    Salam Perkenalan Buat Semua Usahawan

    salam semua..saya pun budak baru belajar..sudilah kiranya berkongsi ilmu para usahawan sekalian :)
  5. fiza_ismail

    salam perkenalan semua :)

    salam semua..saya ahli baru kat sini..dont treat me bad :">
Top