Search results

  1. $

    Benarkah Merokok Penyebab Sakit Jantung?

    baik jgn merokok, buang duit jer, bukan sakit jantung sakit paru paru cancer. takde sikit pun yg membawa baik merokok tu
  2. $

    Perhatian : Distributor Teddy Bear diperlukan!

    dari china? produk halal tak? selamat tak?
  3. $

    Bahaya ! Hari ini hari gelap komputer. Sudahkah anda check computer anda?

    link yg i bagi tu bole caya bukan perangkap lah
  4. $

    Bahaya ! Hari ini hari gelap komputer. Sudahkah anda check computer anda?

    berita dari yahoo http://news.yahoo.com/blogs/lookout/blackout-monday-dns-changer-know-155840354.html guna link ni utk check sama ada komputer anda dijangkit ke tak http://www.siteadvisor.com/dns_checker.html?cid=109273
  5. $

    SinarNiaga [SCAM]... Baca laporan ini...

    :-/ eh? apa ni tak paham lah?
  6. $

    BUAT duit dengan adf.ly

    biasa org nampak adf.ly ni kolos je teros
  7. $

    nama domain - yang mana yang lebih baik?

    too long make a short and easy to remember for URL name
  8. $

    laku tak produk kraf tangan ?

    business ni selow
  9. $

    Duit! Duit!.... Di mana kau duit

    rompak bank je :D
  10. $

    Talking Hamster ! Comel ni... Hamster robot ikut apa kita cakap..

    kalo mencarut dia pun ikut cakap carut? :-O
  11. $

    sakit dalam perut, pembunuh no1 kaum lelaki

    jaga pemakanan harian. kurang / jangan makan burger, kfc, mcd, soft drink...
  12. $

    Kedai Basuh Kereta, apa pandangan anda..?

    jual nasi lemak lebih baik
  13. $

    Rumah Burung Walit

    ambik masa lama jak nak untung tu kena bersabar lar
  14. $

    Rm20 segera.com tu scam ke..

    mana duit halal macam tu ish
  15. $

    Jobdirumah.com betul ke?

    macam scam lah
Top