Search results

  1. Yesin

    Gajet New Burung Hantu vs Magic Burung Hantu

    yonder ni sdh free dah lama kan... apa lagi free dlm xpax turbo tau x? tenggok atas comment baru fikir topup ni dpt 10% discount!! lama dah tukar xpax turbo ni pun x pernah dpt 10% discount kot... kacau nak downlaod 11streets apps tu baru dpt... aduiii... malas nak buat byk benda ni...+Aghh+
  2. Yesin

    Gajet New Burung Hantu vs Magic Burung Hantu

    Ada beza... name beza... satu "baru" burung hantu dan satu "lama" burung hantu!! hahahahaha... kalau x ada beza mengapa ada baru dan lama? aduiiii... kawan2 ada cakap xpax ni topup rm5 dpt tanpa limit 10gb data... ok kot... x perasan ni...
  3. Yesin

    Gajet New Burung Hantu vs Magic Burung Hantu

    Aku nak tahu mana satu pilihan anda utk baru burung hantu dgn lama burung hantu? pilihan bayar atau percuma anda akan subscribe? aku x dpt beza antara dua2 burung hantu ni...+Aghh+
  4. Yesin

    Classic Chocolate Chips Sedap

    mcm sedap ni... malam cube tenggok... kalau blh buat dan jual biscuit satu hari... hehehe
  5. Yesin

    Teknologi RoBattle 3 – Dron Tentera Dengan Rekaan Modular

    balik zaman war ke? ape guna buat mersin ini?? org jahat dpt mati dah... tiap2 rompak x berhenti...
  6. Yesin

    Luar Negara Orang terkaya dunia catat kerugian terkumpul USD196.2 bilion sejak Brexit

    Org kaya hidup best je... bila satu hri i pun nak kaya... butter dan kaya dpt shj... kekeke
  7. Yesin

    Dalam Negara Pengunjung pub cedera dibaling bom tangan di Puchong

    Petrol bom? betul ke? bahaya lah senang buat bom masa kini. Jgn lah buat malayisa bom mane2. susah betul ni
  8. Yesin

    Dalam Negara Pelajar sekolah patah tulang belakang ditendang rakan

    Ganas pelajar skrg ni... bila anak aku masa belajar x nak kena kes mcm ni blh x? sedih kanak2 skrg...