Search results

  1. UmiQusairy

    Lombok, indonesia

    Baru jer tengok chef wan kat TV9 gi Lombok. Cantik sgt pantai dia.... ada sapa2 tak yang ada info pasal Lombok ni. Tolong kongsi kat sini. Tadi tengok pun dah hujung2 program..
  2. UmiQusairy

    All about japan's shikoku, kyushu & okinawa regions

    Benang nih adalah untuk kawasan2 di bahagian paling selatan Jepun iaitu Shikoku, Kyushu & Okinawa. Shikoku adalah personal fav kite, ada sentimental value untuk kite di kepulauan kecik ni. Kagawa & Ehime adalah dua prefecture yg pemes kat Shikoku ni. Secara betulnya, secara politik...
  3. UmiQusairy

    Rindu pada seseorang

    Assalammualaikum. Apa yang perlu kita buat jika kita rindukan seseorang? Nak call, xblh. Nak sms, pon xblh. Nak WA, blh tapi xblh nak bgtau yg kita rindukan dia. Apa yang blh kita buat agar rasa rindu tu reda?
Top