Search results

  1. S

    Bidvertiser Yahudi??

    lol no comment. (comment deleted)
  2. S

    Bidvertiser Yahudi??

    lol no comment. (comment edited)
  3. S

    Filem Yg Merosakkan

    upin ipin. kalau ada masa bleh tengok ni
  4. S

    Filem Yg Merosakkan

    betul apa yang krolbiz dan mayonis cakap tu.. (saya kata betul apa yg korang cakap, saya tak kata betul apa yang diorang buat – takpe diorang tak tahupun, kalau diorang tahu ,peduli apa aku.. hehe ) Apa salahnya selit unsur-unsur positif/pengajaran dan Filem.. contohnya buat filem tajuk...
  5. S

    Belajar Berterima Kasih..

    lepas ni nak mintak tolong khairilz lah.. banyak jugak yg khairilz tahu tu.. lepas tu boleh lah saya belanja khairilz makan kat gerai abang kemboja bersebelahan psr rya pantai timur tu.
  6. S

    Mengapa yahudi bijak?

    Saya sokong Arm dan lain-lain. ada point positif di situ. Tapi pesan guru saya.. kita sebaiknya cuba elak memberi tahu kelebihan yahudi kerana boleh melemahkan diri kita sendiri. tapi apa yang Arm cakap tu ada faedahnya.. untuk menempiskan tanggapan KONONNYA yahudi itu bijak. Melayu...
  7. S

    Filem Yg Merosakkan

    fuuyoo.. tq memang orang kita bijak-bijak belaka, paham agenda yang tak baik, faham muslihat yang ada. saya Respect habis la ..kat korang! tujuan orang buat filem nak buat duit.. tapi babak itu menyebabkan orang mencemuh.. secara tak langsung mengurangkan penonton.. mengurangkan...
  8. S

    Filem Yg Merosakkan

    Salah satu babak dalam filem budak kelantan, si mamat tu pergi sembahyang selepas minum "dadah cair"(kategori arak - diberi nama palsu sebagai ubat batuk) . ini merosakkan tanggapan orang ramai dan sangat menyakit hati aku.. tak kira lah bahasa yg gunakan itu bahasa kelantan, bahasa ibunda aku...
  9. S

    kalau bab-bab bahagian kamar ni. orang arab yaman lah yang terkenal dengan kehebatan saiz...

    kalau bab-bab bahagian kamar ni. orang arab yaman lah yang terkenal dengan kehebatan saiz senjatanya dan kekuatan hammernya, Orang arab yaman jugaklah dulu yang datang berdakwah ke asia tenggara dan meninggalkan keturunannya di sini. ni mungkin salah seorang waris-waris arab yamaen ni.
  10. S

    Assalamualaikum.. wahh.. ni mesti aktivis kamar ni ok. selamat berjuang untuk membantu...

    Assalamualaikum.. wahh.. ni mesti aktivis kamar ni ok. selamat berjuang untuk membantu kepuasan orang lain.
  11. S

    Google Jadi B0D0H!

    haha.. dia nak berlawak ngan khairilz kot.. apalah google nie.. buat malu kat budak-budak jer tulah pasal.. haaa rhoyak doh.
  12. S

    Mengapa yahudi bijak?

    comment edited. lol
Top