Recent content by YusriDHL

  1. YusriDHL

    Salam Perkenalan dan Salam Perjuangan

    join date 2007.. org lama la ni.. :)
  2. YusriDHL

    Salam Perkenalan dan Salam Perjuangan

    bukan kerja dhl pun.. saja tambah.. nama pak aku tu.. dahlan.. nanti turun kl boleh lepak cyberjaya kot.. :)
  3. YusriDHL

    Salam Perkenalan dan Salam Perjuangan

    la ni dok kat s.petani.. dah beli rumah sini.. jadi org kedah la.. tp kalau bola masih sokong penang.. :) insyaAllah.. kalau ada rezeki boleh la pi pekena.. kat sp pun ada nasi ayam periuk besaq.. sama tokey kot..
  4. YusriDHL

    salam perkenalan kepada semua warga wc!

    salam kenalan mohdfikrin.. selamat berforum.. boleh friendly badminton.. :)
  5. YusriDHL

    Apakhabar Usahawan?

    salam kenal dan selamat berforum..
  6. YusriDHL

    Salam Perkenalan dan Salam Perjuangan

    :) tq.. mis imabiz.. yg aktif berforum.. mohon tunjuk ajar ya..
  7. YusriDHL

    Salam Perkenalan dan Salam Perjuangan

    tq bro zaidivo.. orang lama ka.. 2006.. boleh pekena nasi ayam periuk besar nanti.. :)
  8. YusriDHL

    Salam Perkenalan dan Salam Perjuangan

    tq bro adlie83@saiful.. lahir tahun 83 ka.. :) merangkap tokey herba.. bagusnya dah ada biz sendiri.. sy masih tercari2 nak buat biz apa
  9. YusriDHL

    Salam perkenalan kepada semua warga Wangcyber

    wsalam dan slamet kenalan matming_utama sama2 kita kumpul ilmu di sini..
  10. YusriDHL

    Nasihat Pertama dari Otai kepada Newbie

    saya pun amat setuju juga...
  11. YusriDHL

    Salam perkenalan dari zuhaidi

    salam zuhaidi dan slamat berkenalan.. sama2 kita mencari ilmu di sini..
  12. YusriDHL

    salam..sy bdk bru bljr..

    salam nur afiqah... selamat datang dan selamat berforum.. dan menimba ilmu..
  13. YusriDHL

    Salam Kenalan.(Join Dah Lama Baru Skrg Start Posting)

    waalaikumussalam bgm4441.. welcome.. selamat berforum dan menimba ilmu
  14. YusriDHL

    Nasihat Pertama dari Otai kepada Newbie

    menarik baca ayat saudara.. ayat power ni.. memang nak ilmu ni kena berguru...sbb tu kita di sini... cari otai.. pesan dr. fadhilah kamsah.. kena sayangi guru.. doa utk guru juga.. baru berkat.. :)
  15. YusriDHL

    Nasihat Pertama dari Otai kepada Newbie

    antara ebook yg sy beli pakej lengkap perniagaan internet oleh penang. sesuai la untuk newbie mcm sy ni.. step by step info.. lain2 tu pasai affiliate sbb rasa nak pulun affiliate dulu.. :)
Top