olskool
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Salam
    saya Ruhaifi

    Saya mahu mengupah penulis artikel dalam bahasa melayu;

    Main keyword "Perabot" dan "kedai Perabot". keyword yang lain akan diberi jika setuju.

    Panjang artikel 400 patah perkataan ke atas dan mestilah unik (untuk seo).

    Bayaran RM7 satu artikel

    saya perlukan 30 - 40 artikel.

    Tapi boleh buat satu2. siap satu bayar satu

    Jika berminat, hubungi saya di www.fb.com/RuhaifiAbRazak
    atau [email protected]
    Hai my friend Olskool... InsyaAllah, saya tak lupa jemput demo & kawan2 WC lain ke majlis kawin saya nanti.. :)
    hiii ni aku nak tolong korang..Sesapa yang teringin sangat nak keje kerajaan belilah ebook panduan temuduga ni..Harga cuma RM30 je...Skrg ni nak cari keje susah..so,Korang ambik la langkah yang bijak.Nak tau masuk kat website ni:

    http://tinyurl.com/cwhywg
    hiii ni aku nak tolong korang..Sesapa yang teringin sangat nak keje kerajaan belilah ebook panduan temuduga ni..Harga cuma RM30 je...Skrg ni nak cari keje susah..so,Korang ambik la langkah yang bijak.Nak tau masuk kat website ni:

    http://tinyurl.com/cwhywg
    hi oldskool.sy nk kongsi ngn awk la.sy tgk awk nie mcm berpengalaman ja ldm bisnes internet.slmt berkenalan
    haha
    ak rase die nmpk ak pakai baju kebaya kain belah tengah ari tu
    tu yg mai sini tu
    hehe
    Kak Olskool?! Keh.. keh.. keh..! :D

    Epalmuda, ko nampak Olskool jual baju kebaya ke baju kurung? :p
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top