Nastrade
Joined
Likes
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Offline
    Pendapatan 3-4 Angka sebulan Dgn SMS

    Peluang untuk anda menjana pendapatan lumayan terbuka luas di sini. Dari pakej serendah RM100 (Iron), anda mampu menjana pendapatan sehingga 4 angka dengan usaha berterusan. Segala proses pendaftaran, info, pengeluaran bonus adalah melalui handphone sahaja! Canggih bukan? Sesiapa juga mampu melakukannya!

    Daftar dgn Handphone anda ;
    Caranya ; taip

    1M jarak REG jarak 60169221652 jarak Nama Penuh Anda
    hantar ke 36553
    (Note: 60169221652 adalah no penaja anda, jangan ditukar kepada no anda)

    Sebaik sahaja menerima jawapan SMS daripada server, taip:
    ON jarak 1MACC
    hantar ke 36553

    http://www.halimhazlin.net/?ref=aliff4
    Offline
    salam

    Saya pun ada jugak program. Anda hanya perlu register ngan ebay je untuk hasilkan duit sebanyak $8,976,000,000,000.00 dalam masa seminggu. Kalau tak caya tengok lah hasil duit saya selepas tiga hari saya jual barang kat ebay. Saya terkejut beruk bila posmen hantar 15 bungkusan besar berisi duit dollar amerika

    betul ke bro?
    boleh kongsi tak
    Offline
    Hello, aku ade paypal nak dijual. USD480. Kalo minat, sila contact/sms aku 012 2089063
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top