Recent content by nasir0830

  1. nasir0830

    Dyno tab.

    Kalau cuaca panas memang rasa tak nak keluar je, saya pernah beratur di kaunter stesen minyak nak bayar, 5 min sahaja dah berpeluh, cuaca sekarang sangat panas sekarang.
  2. nasir0830

    unifi unifi unifi

    Tapi bagi saya kalau untuk kelaurga boleh ambil 100 mbps, tapi untuk seorang guna sahala 30mbps dah cukup, boleh jimat rm 50 setiap bulan. setahun dah boleh jimay rm 600. hahaha
  3. nasir0830

    unifi unifi unifi

    Masa saya tanya mereka juga kata akan datang banyak kali, 2 bulan lepas saya nampak taman dekat rumah saya dah pasang port unifi, saya ingat bolehlah dalam sebulan dia datang pasang di tempat saya, mana tahu sampai sekrang pun tak ada lagi.
  4. nasir0830

    unifi unifi unifi

    Maksudnya rm200 cuma caj untuk penguna baru, untuk penguna yang nak upgrade cuma ikut situasi baru tahu kena caj ke tidak. Walaupun dia caj untuk pengguna lama, dia tak caj sebanyak sampai rm200 kan?
  5. nasir0830

    unifi unifi unifi

    Hello, nak tanya, kalau masa upgrade the unifi kena bayar rm 200 untuk pasang port baru ke? Kalau macam tu rasa baloi tak untuk bayar kos tu untuk dapat unifi?
  6. nasir0830

    unifi unifi unifi

    saya dah tunggu berepa lama, unifi ni tak sampai ke area saya, bila dia nak pasang port ni, nak tunggu sampai jadi orang tua baru ada ke? +Tolong+
  7. nasir0830

    Where can i find the cheapest flight ticket from KL to Bangkok?

    im also really surprise about the promotion, as before alrdy give us redeem flight ticket with low bigpoint, now they also give diacount voucher for the purchase of flight ticket. I heard the ticket can booking for july also, may b i use this voucher for my june oversea trip.
  8. nasir0830

    Branded Engine Oils

    haha , that how we earn money, sell the free engine oil!
  9. nasir0830

    Branded Engine Oils

    definitely will broken the engine loh, then you need to sent workshop to repair, time consume as repair engine is not easy, money consume as repair engine is not cheap. So use cheap engine oil is worth or not?
  10. nasir0830

    Cara untuk menyelesaikan masalah gastrik

    Ada macam tu ke? Saya ingat ada akali atau tak ada pun sama saja... tapi saya rasa kegunaan air alkali sementara sahaja, kalau badan tak ada masalah, fungsi air tu pun tak berguna
  11. nasir0830

    Cara untuk menyelesaikan masalah gastrik

    Kualiti servis dia pun bagus, masa orang lain bagitau masih tak berapa percaya. Lepas guna baru tahu servis dia memang puas hati.
  12. nasir0830

    Cara untuk menyelesaikan masalah gastrik

    Sekarang tak ada masalah, nanti lepas guna 2 atau 3 tahun tengok, banyak benda kamu tak dapat fikir apa yang akan berlaku.
  13. nasir0830

    Cara untuk menyelesaikan masalah gastrik

    Dua tu tak ada fungsi macam tu, tapi ada fungsi air panas, yang villaem dah terkenal dalam golongan mak cik, sebab senang guna.
  14. nasir0830

    Cara untuk menyelesaikan masalah gastrik

    Saya rasa kamu terlalu sibuk kerja, sampai tak ikut masa makan... baru jadi macam ni. Ni lah yang saya boleh bantu, baca sendiri ye... http://perubatandrrasid.com/5-penawar-gastrik-termujarab/
  15. nasir0830

    Minum Air sejuk selama menyusu bahaya ke?

    Coway bukan sahaja best dalam mesin air, dia juga ada produk bagus untuk membersihkan udara sekeliling kita. Sekarang udara memang teruk, mesti kena ada satu untuk kesihatan kita
Top