Recent content by nanie

  1. N

    Ada sesiapa Join Lemberger MLM aku rasa benda nie dok pekena orang

    yg lurus maknanya modal kita skali jek...dpt barang dia bnyk jgk lah...kita join n bermula dr stage pertama. yg diorg dok kutuk2 tu yg kene wat **** smpai ribu riban...sape mampu oit...pastu kita gi ofis dia n blaja mcm mane biz ni berjalan..kita kalo beriya nk wat bisnes kne ada ati dlm biz mcm...
  2. N

    Bisness DCHL, ada sesiapa yang tahu?

    yeah! saya sokong kamu n apitz... saya pon join biz MLM.. xder usaha xderlah hasil kan...kan... bak kata pepatah bukan senang nk senang... bukan susah nak susah.... Hidup MLM!
  3. N

    Bisness DCHL, ada sesiapa yang tahu?

    kesiannya awak...saya pon join biz ni..tp saya wat dari bawah iaitu rm1500 n tittle franchaisee..xsume org leh terima menda ni tau.awak kena bersabar n xleh terlalu berterus terang mengajak org join awak.nti diorg xmau kwn sbb pemikiran diorg bkn pemikiran bisness.
  4. N

    ape sume ni ek...sy xpaham lah...tp sy berminat nk wat bisness...harap ada sesape yg leh...

    ape sume ni ek...sy xpaham lah...tp sy berminat nk wat bisness...harap ada sesape yg leh terangkan. thanks..-nanie-
  5. N

    Ada sesiapa Join Lemberger MLM aku rasa benda nie dok pekena orang

    ok jek biz ni.... i join biz lampe berger... sape yg kne tipu tu mmg kesian tp i ikut jalan lurus...:D
  6. N

    Bisness DCHL, ada sesiapa yang tahu?

    hai saya baru jek ternampak pasal isu ni n nk reply psl isu ni sbb sy join DCHL ni kat JB.... sbnrnya perlu difahami bisnes MLM ni sbb ape yg sy tgk sume feedback adalah negative...tp apa yg sebenarnya berlaku rmai yg xtahu...sy nk terangkan kt sini bahwa sesape yg siap wat **** tu mmg xpatut...
Top