Recent content by mooncyrus

  1. mooncyrus

    Keluaran Baru PETRONAS

    aku mmg suka tgok keta mercedes ni cuma poket aku je xmampu nak beli..hahaha :D
  2. mooncyrus

    Keluaran Baru PETRONAS

    kebelakangan ni mmg byk je cite pasal makluk asing..yg ni pun Petronas guna makluk asing gak..femes sgt la dorang kt bumi ni kan...haha
  3. mooncyrus

    Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

    hehe..yela skrg ni ade mcm2 teknologi so ade org yg xnak caye benda camtu da kan...
  4. mooncyrus

    Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

    ko ade tengok ke video tu..mcm betul je kan..aku pon ssh nak caye gak.mcm wat telepati tu.
  5. mooncyrus

    New Species By Petronas AMG...

    aku ingtkan spesis alien mana la ni td..haha
  6. mooncyrus

    Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

    aku ni bab photoshop ke,kopishop pon tatau la bro. Kebarangkalian cahaya itu menarik minat pihak umum amat tinggi..still menjadi tanda tanya lagi... <:-P
  7. mooncyrus

    Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

    aku rasa die guna something yg berteknologi tinggi tuh..bagi pesawat kecik die laju kejar lori tu :D
  8. mooncyrus

    Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

    aah video la tuh..nape xleh tgok..cb refresh balik hang nyer komp tuh..aku boleh je bukak vids nye
  9. mooncyrus

    Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

    hang ni kenapa..xde mende len nak cakap kah.. ini kali lah :D
  10. mooncyrus

    blog jual baju/fashion malaysia

    yup..melambak ade kt fb lg la byk fesyen2 Korea sumer
  11. mooncyrus

    Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

    Guna la UNIFI... hahahaha.. kat opis ke kat umah yg lmbt nie? :-O
  12. mooncyrus

    Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

    kete mane? kereta sekarang ke? ahahaha... mana main recon ni.. ori je ada ni bro..
Top