Recent content by MohdHanis.Com

  1. MohdHanis.Com

    masih baru dan teraba-raba di WC

    raba forum x pe, jangan raba orang ye.. pesanan ikhlas ni. hihihi
  2. MohdHanis.Com

    Bleach Corner

    layan manga xpe, jangan layan mangga.. gosip banyakk
  3. MohdHanis.Com

    HOT!!! Bisnes Internet untuk diambil alih...List dan 2 Produk Digital..

    TT http://www.pakej-squeezepage.com/ tu da expired. tak boleh nak tengok website tu
  4. MohdHanis.Com

    BisnesAmazon Super Affiliate

    gud luck with sale TT d^__^b
  5. MohdHanis.Com

    [WTH] Social Media Manager (Part Time)

    PM detail kepada saya ya?
  6. MohdHanis.Com

    Isu Semasa - UiTM Lendu Berhantu?

    antu pon tkt dgn zis kot.. haha
  7. MohdHanis.Com

    Isu Semasa - UiTM Lendu Berhantu?

    kawan saya skrg ada di uitm lendu. dia cakap berita di laman2 web tu, kat fb semua bnyk ditokok tambah dah
  8. MohdHanis.Com

    Kambing RM1 seekor

    kreatif betul marketing beliau :)
  9. MohdHanis.Com

    TPM: BR1M kekal jika rakyat terus pilih BN

    terima kasih atas BR1M.. kami hargai. Tapi harap sangat jangan ambil duit kami dengan saman dan kenaikan harga barang.
  10. MohdHanis.Com

    Kepala ‘bocor’

    lama tak nampak karam singh walia di tv3.. mungkin sbb dah lama tak tengok berita tv3 kot :p
  11. MohdHanis.Com

    Harga emas dijangka cecah AS$1,800 auns

    beli emas, modal masih belum ada :(
  12. MohdHanis.Com

    ‘Steve Jobs Malaysia’

    alhamdulillah, rezeki adik ni memang murah :)
  13. MohdHanis.Com

    Wanita tertipu beli tembaga yang disangka emas

    mak cik ni tak periksa dulu sebelum beli ke?
  14. MohdHanis.Com

    9 bayi selamat, doktor dan staf JPN ditahan

    Macam ni pun ada ye.. ish3x. jual anak pulak.
Top